Hyunjin:18
Felix:14
---------------------------------------------------------
Felix yine kalbindeki 2 yıllık boşlukla uykusundan kalkmıştı.Her geçen gün daha da özlüyordu.En azından arkadaş grubu Felixe az da olsa iyi geliyordu.
Felix elini yüzünü yıkadıktan sonra annesini uyandırmadan kahvaltısını yapmaya başlamıştı.Annesini canından çok seviyordu.
Bay Lee'den Hyunjin gittiğinden beri haber alınamıyordu.
Gerçeği umurunda değildi.Hiç bir zaman sevmezdi.Bir kere bile 'oğlum seni seviyorum.' dememişti.Sevgisini annesinden ve Hyunjinden almıştı koca bir 14 yıl.
Hyunjin nadiren küçüğünü arıyordu.Ne kadar minğini özlese de bu onun işiydi.Lisenin son yılı olduğundan bırakmıştı.Hwang şirketinde çalışması onu baya zengin yapıyordu zaten.
Hyunjin hem mafyalık hem de Holdingin patronuydu.Hyunjini neredeyse tüm Kore tanıyordu.
Felix ise sadece televizyondan görmesi canını acıtıyordu.Hyunguna sarılmak, sesini duymak,iltifatlarını,kokusunu herşeyin özlemişti.
Hyunjin içinde geçerliydi.Sadece 4 yıl daha beklemesi gerekiyordu.
Küçük beden kahvaltısını yaptıktan sonra okul formasını giymişti.Pijamayla gitmeyi istiyordu artık bıkmış ve usanmıştı.
Hyunjinle aldığı hala aynı ayakkabı numarası olan ayakkabısını giyip evden çıkmıştı.
Otobüs durağında bekleyene kadar gruba girmişti.
Patti Sevenler
Jis
ARKADAŞLAR
AKTİF MİSİNİZ
BİRŞEY DEMEM LAZIMFelix
He noldu ayolI.n
Ne bok yedin yineSeung
Tahmin edeyim birisine götünü verdinJis
Sey seung hakliFelix
Yazıyor...I.n
Yazıyor...Seung
Yazıyor...Jis
YA DURUN Bİ
YAZANIN GÖTÜNE HWANG HOLDINGI GİRSİN
ŞİMDİ BİZ MINHO İLE UZUN ZAMANDIR SEVGİLİYDİK
ZATEN BİLİYORSUNUZ
ONDAN SONRA BU BİRİSİNİN MENEJERİYMİŞ HWANG HOLDINGTEN
BUDA BENİ AZDIRIYORDU
BENDE DAYANAMADUM
OTURDUM KUCAĞINA
SONRASeung
Tamam amk detaylı anlatma anladıkFelix
Ben anlamadım kii😭I.n
Felix sen sevismenin ne olduğunu biliyor musunFelix
7. Sınıfta öğretmişlerdi işte biliyorumJis
Ah sana vah sanaSeung
Peki hiç porno izledin miFelix
O ne demek kiI.n
Tanrım sen bana sabır ver
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Friend Daddy/Hyunlix Daddyking
FanfictionHyunlix ikilisi çocukluk arkadaşıdır.İkisi her zaman mükemmel anlaşmışlardır.Felix, Hyunjin'i Hyung olarak seviyordu fakat Hyunjin ilk tanıştıklarında çoktan hoşlanmıştır.Hyunjin'nin babası Hyunjin'e devretmiştir.Hyunjin oldukça iyi para kazanıyordu...