Witajcie dzieciaczki i nie-dzieciaczki :D Ciotka Raine powraca z majestatycznym rozdziałem tej oto cringe'owej książki!! Cieszycie się co nie???
Zatem, o czym dziś sobie pogadamy...? Otóż - powróciłam do Brawl Stars. Po dłuuuugiej, 2-letniej przerwie... A to dlatego że z jakiegoś powodu niemal każdy z moich ziomali w to gra... niektórzy wrócili po latach (jak ja), a inni po prostu zaczęli... pod wpływem paru moich znajomych zainstalowałam Brawla ponownie i teraz gramy na każdej wolnej lekcji :D
Ten rozdział będzie o tym, co zauważyłam w tym.. obecnym BS. Bo ohoho... zmieniło się sporo.
Numero uno - brak postaci chromatycznych.
O tym się w sumie dowiedziałam wcześniej od jednej z osób, która skomentowała tą książkę..
Jednym słowem - rzadkość chromatyczna kaput, a postaci o tej rzadkości przydzielono do randomowych rzadkości...
Wow. Fajnie...Niby nic specjalnego ale nie rozumiem po co to zrobili... teraz posiadanie takiej postaci nie ma tej 'magii' (imo)... Z tego co zobaczyłam to w większości postaci mają teraz rzadkość epicką lub legendarną... No ale dobra to wsm tylko zmiana wizualna-
Numero dos - profile graczy
I tutaj powiem - super! Teraz można wybrać ulubionego brawlera i customizować swoje profile itd itd... Podoba mi się to i to bardzo.
Numero tres - geary, hyper-charge
Wiem, to było dawno, ale wtedy już nie grałam. Nawet chyba wspominałam o tym w jakimś rozdziale.. ale co tam.
Wiem że napierdzielałam o tym kiedyś, ale stwierdzam że nie jest to takie złe.. ale levelowanie tego jest w ciul drogie... (a coinsów to mi brakuje XDDD)
Numero quatro - credits, blings
Czyli... dwie nowe waluty?
Wiąże się to głównie z usunięciem skrzynek (nad czym dalej ubolewam, brak tego fun'u)
Credits - za nie sobie odblokujesz wymarzonego brawlera
Blings - za nie możesz kupić skiny...
Ciekawie, nie powiem... niby fajnie, można sobie wybrać którą postać się pragnie.. jednakże, jak mówię, ze skrzynkami to tak jak z pullowaniem w Genshinie, Honkai'u lub Sekai'u... jest to napięcie, nie wiesz co dostaniesz...
Numero cinco - Starr Drop
Czyli... skrzynki na sterydach???
Można mieć rare, super rare, epic, mythic lub legendary.. i z tego można dostać coinsy, power points, skiny, emotki, star powery etc....
I to jest nawet spoczko, nie narzekam :)
I to tak w sumie wszystko . Z nowych brawlerów nie posiadam jakiegoś który mocno mi przykuł uwagę. Dalej uwielbiam Collette i przy nie pozostanę na chyba dłuuuugi czas...
Zatem, do zobaczenia w następnym rodziale... jeśli takowy się pojawi ^^
CZYTASZ
Ah.. ten fandom Brawl Stars
Short StoryPrzedstawiona jest tu TYLKO I WYŁĄCZNIE moja opinia o jakże wspaniałym fandomie, jakim jest fandom Brawl Stars. Jeśli ktoś z was ma... *ekhem* ból dupy, to nie polecam zaglądać :)