Dala jsme vám obrázek pro představení zasedacího pořádku mě se to nechce popisovat
🩷-Holka
💙-Kluk
💜-Non binary
❓-Někdo random~V den odjezdu~
Xiao's pov: když jsem vylezl z baráku společně s Hu Tao která div nedočkavostí nepraskla a furt mě popoháněla jsem zahlédl u školní brány Aethera který se opíral o zeď a měl na sobě sluchátka a přitom se díval do mobilu, měl na sobě kakaovou mikinu a na ní pískovou bundu, k tomu černé kalhoty a Nike boty a celé to doplnil jeho dlouhým culíkem který většinou nosí a nebudu kecat vypadal nádherně až přímo božsky. A ano Aether se mi líbí už celkem dlouho nejspíš od osmé třídy, to jsem poprvé viděl ty jeho překrásné až skoro zlaté oči jsou tak hypnotizující. Mezitím co jsem snil tak do mě někdo strčil "kdy mu to už řekneš začíná to být jak špatná komedie" "ségra nemáš někoho jinýho na otravování?" odpověděl jsem celkem otráveně možná jsem byl až moc zlej ale ona je někdy tak otravná "v klidu na adapťáku budeš mít šanci jsme tam na celej týden a jedem do Liyue což je výhoda pro nás ne?" mírně jsem kývl hlavou na souhlas a vydali jsme se k bráně kde už čekala paní Yae s paní Kujou což bude smrtelná kombinace ale tak co už. Hned jak jsme došli k bráně vrhli jsme se za Aetherem, ségra ho klasicky vystrašila tak že to slyšel snad každej on totiž řve jak holka nad čímž jsem se musel zasmát a on na mě hodil pohled něco jako "brzo tě zabiju jestli nepřestaneš" takže jsem se přestal smát sice Aether je slabší ale nechci nic riskovat. "Kde jsou ostatní?" zeptal jsem se abych začal novou konverzaci s lepším tématem "no prej něco ještě zařizujou, Venti měl totiž trochu problém to nějak narvat do kufru takže jsme spojili síly s hot angels" hot angels jsou skupinka něco jako my ale oni se zkládaj z Mony,Diluca,Kaeyi,Eula ale i Fischl a ano ona je fakt i v "rich angels" a "hot angels" ale moc se s nima nebaví teď se držíme spolu my, taky proto že se s Kaeyou třeba vůbec nemůžu vystát ale pokecat si dokážem no každopádně najednou mě z přemýšlení vythrla Hu Tao který najednou zařvala "Cože!? Proč mi nepotřebujem pomoc!" "očividně ano" řekl najednou chladným hlasem Diluc který se tam objevil jako svatý duch. "Panebože!" vykřikl znova Aether chápu asi se ho lekl "co tu děláš?" zeptal jsem se ho "no jen se jdu poptat z vaší party jedete všichni že jo?" "Jo proč se ptáš?" řekla Hu Tao "no jen se chci ujistit že budeme v plném počtu" "hmm nezdá se mi to ale ok" řekla Hu Tao a Diluc se jen pousmál a odešel tam odkud přišel.
~5 minut před odjezdem autobusu~
"Tyvole tak kde jsou?" řekla nedočkavě ségra mezitím co už po dvacáté páté zaplítala Aetherovi cop znova a znova. A v tu chvíli se objevila Fischl za ní hned Xinyan a napravo Venti s Kazuhou a Lumine, vesele si to kráčeli k nám. "Co vám to tak trvalo?" zeptal se Aether "no byl s tím trochu problém ale je to zařízený" oddychla si Fischl "no tak já bych radši šel než nám zaberou nejlepší místa v buse" řekl jsem a všichni přikývli a najednou se Venti zeptal "kam že to jedem?" "do Liyue odtamtud pocházím já, Hu a Xiao" odpověděla Xinyan s úsměvem "taky jsem slyšela že je to země lásky a romantiky to se ti bude hodit Kazuho" řekla s úšklebkem Fischl a přitom nenápadně sjela pohledem na mě, a jo všichni v partě kromě Aethere to vědí že se mi líbí, ale drží slib a nikomu to neřekli. Jízda Autobusem trvala asi 3 hodiny ale kromě toho že Kazuha očumoval toho Scaru a Aether mi usnul na rameni přičemž jsme chytl barvu rajčete se nic zajímavého nedělo .
Takhle kapitola je kráká já vim ale v pátek bude zase plnohodnotná kapitola, tak zatím ahoj ^^
667 slov
ČTEŠ
We are teenagers
FanfictionV podstatě genshin modern au (moderní alternativní svět) kde je technologie a nejsou tam bohové, všechno vysvětlím v prvni úvodní kapitole a taky tohle je můj první příběh takže se omlouvám za chyby popřípadě nedostatky atd. kdyžtak mě můžete upozor...