''KUMAR''

2K 95 12
                                    

Her zaman aşık olmak nasıldır merak etmiştim.Tam bugün 11.11.2011 saat 11'de annemi kaybetmiştim.O benim canımın içi canım dediğim kişi artık benimle olmayalı 4 sene geçmişti.Ben tam 14 yaşımdayken ölmüştü.Babam yüzünden,babam ve onun nefret ettiğim ''Kumar'' oynaması yüzünden.Çok adaletsiz değilmi dünya.Ne istediniz benim biricik annemden canımdan ne istediniz.Keşke babam ölseydi annem hayatta olsaydı.Ama Allah işte öldürmeyen Allah öldürmüyor vardır bir bildiği.

Her 11 kasımda olduğu gibi ağlayarak kalkmıştım.Yatağın içinde dizlerimi kendime çekmiş ağlıyordum.Annemin o cennet kokusunu içime çekemediğim o yüzünü öpemediğim, o güzel bakımlı ellerini tutamadığım için bir kez daha lanet ettim babama.Ondan tam anlamıyla nefret ediyordum.Ben böyle kara ve kötü düşüncelerime dalmışken babam dediğim adam girdi içeriye.''Kalk hira kahvaltı hazırla bana.'' dediği anda ayağa kalkıp kapattığı kapıya ittim onu ve üzerinede bir yumruk ''Senden nefret ediyorum herşeyinle Kumarınla birlikte iğreniyorum tiksiniyorum senden.''diyip odamdaki banyoya koştum.Ardındanda bir hıçkırık ne yani ağlıyormuydu şimdi hah ben yemem o numaraları birazdan gine aynı olucaz.Ve ardındanda bir kapı sesi ve odamdan çıkış yaptı.

Annem öldüğünden beri yemin ettim kimsenin önünde ağlamıyacağıma onun için bi yerde ağlıyacaksam ya çevremdeki insanları kovalarım yada kendim sessiz ve kimsenin olmadığı bir yere giderim.Çok çocukça değilmi böyle bir yemin etmek ama ağlamak benim güçsüz olduğumu göstermez aksine güçlü gösterir fakat beni güçsüz görsünlerki bedelini onlara ağır bir şekilde ödetebileyim.Yüzümü yıkadıktan sonra üzerimi giyinmek için dolabımın karşısına geçtim.Kış olduğu için üzerime uzun kollu koyu lacivert bir t-shirt seçtim.Üzerime gri bir salaş polar ve altıma ise siyah dar paçamı giymiştim.Saçım düz olduğu için hemen tarayıp sarı saçlarıma yakışan bir renk aradım ve bordoyu tercih ettim.Beremi de çıkarken takarım diye elime aldım ve aşağıya indim.

Babamın kapının önünde hazır bir şekilde beklerken buldum hayırdır yani sen niye hazırsın.Annemin mezarına gitmeyi düşünmüyo sanırım.O sırada fark ettim yanıma bir eşarp almadığımı koşa koşa tekrar yukarıya çıktım ve beyaz işlemeleri olan bir eşarp alıp poların cebine koydum.Tekrardan aşağıya inip mutfaya girdim.Domates,salatalık,reçel ve ekmeği babamın önüne koyup tekrardan yukarıya çıkıp telefonumu almaya gittim telefonumu aldığım anda babamın kapıyı kapattığı sesi geldi.Sen ne işler çeviriyosun gine.Koşa koşa aşşağıya indim beremi takıp beyaz-siyah çizgili spor ayakkabılarımı dışarıda giyip onu gözlemledim acelesi var gibi görünüyordu.Kapıyı kapatıp anahtarı diğer cabime attıktan sonra koşa koşa arkasından gittim.

Bir kaç dakika sonra bir cafe'ye gelmişti cafe'nin adı ''Area cafe''ydi değişik bir ismi vardı.Babam içeri girince bende girmeye kalktım fakat güvenlikler yolumu kesti.''Geçemezsiniz.'' dedi korumanın bir tanesi ''Babam içeride.''diyebildim bir tek ''Babanın adı ?'' dedi soru sorarmışcasına ''Bülent GENCER'' dedim ve geçebilirsin manalı kafa işaretini yaptı.Hemen içeriye girdim fakat babam yoktu derken babamın bir kapıyı açtığını gördüm ve gözden kayboldu.Koşa koşa masaların arasından geçtim ve kapıya ulaştım.

Kapıyı açtığımda karşımda merdivenler ve aşağıda ise insan sesleri ile taş sesleri duydum.''Lütfen düşündüğüm şey olmasın.''diye fısıldadım kendi kendime.Merdivenlerden aşağıya indiğimde hiçte şaşırmadığım bir görüntü ile ağzımdan bir küfür çıktı.''Amınakoyayım baba.''.

Kumar oynuyordu kesinlikle bulduğum ilk yerde ya o benim ölümümü getirecekti yada ben onun.babamın bir dolabın arkasına girdiğini gördüm yavaşça gittim ve bayağı büyük bir salon çıktı karşıma.İçki içenler,kuduranlar,bir kuş misali masadan masaya konan hayat kadınları.Hepsi iğrençti herkes.Ben bunları düşünürken babamı gözden kaybetmiştim hay lanet bi işte doğru düzgün hallaolsun değilmi.Masaların arasında yürümeye başladım ve birden kolumda bir el hissettikten sonra durdum 60'lı yaşlarda birine benziyordu.''Hadi bebeğim biraz bu masada durmaya ne dersin?'' dedi soru sorarmışcasına ordan bir fahişeyemi benziyorum ve ya orospu ? ''Sen ne dediğinin farkındamısın amcacım babamdan yaşlısınız şahsen ölmeyi unutmuşsun bırak kolumuda gidiyim.'' diyince adamın moreli bozul ay yazık kendini 18'lerinde sanıyordu heralde.''Yok deden yaşındayım küstüm küstüm bananee.'' diye lafı uzatınca kahkağayı patlattım adam kollarını bağlamış dudağını bükmüştü ve banane diyordu bu tam bir saçmalıktı.''Amca bak patlıyıcam şimdi he madem ne çok büyüksün nede çok küçük yaşına göre davran çıldırtıcan şimdi beni hadi hadi oyununa bak.'' dedikten sonra yürümeye devam ettim.

Ve bir dolaba ulaştım buda ne ya nereye gittim bu adam ben dolabım kapağını açmaya çalışırken arkasından gelen seslere odaklandım.Arkasında bayağı bir adamların ve kadınların toplaşıp poker oynadığı alan gözüküyordu hemen dolabın arkasından geçip karşıdaki koridora odaklanmıştım yanımdan sağımdan solumdan laf atsalarda duymayıp koştum.Şükürler olsun ki bu koridor temizdi oraları temizliyesin gelmişti bi an o koku o yerlerin pisliği duvarların kirliliği insanların ağız kokusu tam anlamıyla berbattı hele birde o ses desen kulaklarımı hissetmiyordum şuan.Bu koridor sessiz ve sakindi fakat 3 adet oda vardı.odaların her birine sırayla girip bakacaktım inşallah çok uzun yolum yoktur artık bildiğin labirent gibi yer nasıl geri çıkacağım bilmiyorum yani.

1. kapıyı açtım açmaz olaydım bu görüntülere şahit olmak istemezdim doğrusu psikolojim bozuldu sanırım.Ay oturup ağlayacağım şimdi.Demin bir adam ve bir kadının kötü bir anlarına şahit oldum neyse ki beni görmediler.Şimdi sıra 2. odadaydı girmek istemiyordum ama o adamı bulmam lazımdı ne bok yiyeceğini görmem lazımdı.Kapıyı açtım ve yavaşça hüzünlü bir şekilde kapıyı kapattım.1. ve 2. odanın neden birleşik olduğunu biri bana açıklayabilir mi lütfen şurada hemen telefonumu çıkartıp saate baktım,Oha be buraya gelene kadar yarım saatim gitmiş neyse ki daha saat çok erken.

Arkadaşlar bu benim yeni kitabım belki beni hatırlarsınız Erkek Lisesi kızları diye kitap yazmıştım ama devam ettiremedim bunu yazmaya başladım 1 senden beri kafamda bunun kurgusunu yapıyordum artık yazmaya başladım inşallah beğenirsiniz :3

VOTE VE YORUMLARINI ESİRGEMEYİN KÜTÜPHANENİZE EKLEMEYİ UNUTMAYIN AŞKLARIM :3


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 16, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KUMAR..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin