Fuck, waarom moet het nou dat bij die ene keer dat we betrapt worden ik degene zijn die uit het niets bewusteloos wordt geslagen? Nu zit ik met een blauwe kaak en handboeien op de achterbank van een politieauto op weg naar een jeugdgevangenis! Ik had kunnen weten Bolt en Ayke me zouden laten stikken, die eikels!
Als we eindelijk van de hoofdweg afgaan zie ik een groot hek met een bord Pas op! radioactieve straling. 'Hey kan je niet lezen ofzo? er staat radioactieve straling, stomme sukkel!' de agent lacht 'Dat is alleen om tuig zoals jou af te schrikken.' en hij lacht ' hou maar je bek want zonder je wapens zou ik je helemaal in elkaar slaan!' en ik zak onderuit op de bank.
Als we eindelijk stil staan, staan we op een groot plein voor een grijs groot lelijk gebouw de politie agent stapt uit de auto en er komen twee personen in witte labjassen naar buiten en praten even met de agent. Ze lopen naar de autodeur en trekken hem open, een labjas pakt mijn arm vast en trekt me naar buiten ' blijf met fuck poten van me af weirdo!' sis ik, hij schrikt en laat me los. Ik stap uit de auto en ga voor hem staan. ' Als ik jou was zou ik mij met rust laten wat je weet niet hoeveel mensen ik in elkaar heb geslagen.' ik draai me om naar de agent 'Dit is allemaal jou schuld dat je het weet.' en ik loop naar de ingang van het gebouw. De twee labjassen rennen achter me aan en doen de deur open, ik zucht en loop naar binnen.