tanışma günü

16 2 0
                                    

Uyandığımda sanki üstümde koca bir yük vardı. Yinede okula gitmek zorundaydım. Elimi yüzümü yıkadım kahvaltı yapmadan yola koyuldum. Yolda giderken araba camlarından saçlarımı düzenlemeye çalışıyordum ki bir kızla çarpıştım. Kız kumral saçlı koyu kahverengi gözleriyle büyüledi beni . Ama kız benle aynı fikirde değildi. Kızgındı bana ama kendimi affettirmeye çalıştım. Kız ona yalakalık yaptığımı zanneti ve sert bi o kadar da hızlı bir tokat yedim. Canım yanmıştı ama ona hiç kızmadım kızamazdım. Adını sordum. Adı GÜNEŞ miş . ismi gibi büyüleyiciydi . Benim adımı sormıycakmısın diye sordum . beklediğim zaman geldi adımı sordu . ARDA dedim. sanırım bu mahalleye yeni taşınmışlardı. okullarımız da aynıymış . birlikte okula doğru yol aldık .İLK GÖRÜŞTE AŞKA İNANIR MISIN diye sordum. beni tersledi. okula geldiğimizde sınıfla tanışmak için bir konuşma yaptı.

benim adım güneş belki benden pek hoşlanmayabilirsiniz burası zengin okulu ee tabii bende zengin züppesi değilim. annem ve babam ayrıldığı için istanbula tek başıma yerleşmeye karar verdim. sizi daha fazla bu anlattıklarımla sıkmak istemem.artık ben yerime geçiyim eğer izin verirseniz.

bardaktan boşalırcasına ağlamak istedim bu anlattıklarına yapamadım. güneşin yanı boştu onu yalnız bırakmamak için yanına oturdum.nihayet zil çaldı ve sınıfta yalnız biz kaldık. ona üzülmemesini söyledim. okul çıkışı onu bir kafeye davet ettim. gelmiyceğini biliyordum fakat yinede şansımı denedim.beni kırmayıp geldi. biliyorum beni sevmiyorsun hatta nefret ediyosun. ama buraya sana yardımcı olmak için geldim. güneş çok üzüldü bana karşı yaptıklarından sonra benden özür diledi. önemi olmadığını söyledim.biraz dertleştik sonra da onu eve bıraktım.

AŞK DEDİĞİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin