Teklif

44 2 4
                                    


~Boruto anlatıyor...

Sabah büyük bir heyecanla kalktım evet o gün bugündü...Sarada'ya çıkma teklifi edeceğim...Hazırlanıp evden ayrıldım.Okula normel geldiğim saatlerden biraz erken gelmiştim.Bizimkiler çoktan gelmişti.İçimden Sarada'nın daha gelmemiş olması için dua ettim.Hızlı adımlarla sınıfa girdim.Çok şükür Sarada daha gelmemişti.

Boruto:Millet,yardımınız lazım.

Shikadai:Noldu?

İnojin:Bugün Sarada'ya çıkma teklifi edecektiya

Cho-cho:Ciddi misin?Aaaaa bu süper bi haber

Sumire:Peki biz ne yapacağız?

Boruto:Anlatacağım, gelin kantine gidelim.

Hep birlikte kantine gittik.Bu sırada Kawaki'ye de mesaj attım.Onada ihtiyacım vardı.

Kawaki:Anlat artık şu planı meraktan çatlayacağım.

Boruto:Bakin şimdi...

Onlara planı anlattım ve hepsine ne yapmaları gerektiğini 2 kere izah ettim.İnşallah bir aksilik çıkmaz.

Boruto:Anladınız demi bi daha anlatayım mı?

Mitsuki:Biz aptal değiliz Boruto 2 kere anlattın.

İnojin:Tamam reis anladık heyecanlısın anladık herşeyin mükemmel olmasını istiyosun ama biraz sakin ol

Boruto:Tamam kusura bakma-

Derken zil çaldı.Kawaki kendi sınıfına biz kendi sınıfımıza ilerledik.

...

Cho-cho anlatıyor...

Son dersten bir önceki ders Sumire ile hocadan izin alıp erken çıktık.

Cho-cho:Sarada biz gidiyoruz.Sumire rahatsızlandı eve gidip dinlenecek.Benide babam çağırdı önemliymiş hocadan izin aldık.

Sarada:Sumire iyi misin?Seninle geleyim mi?

Sumire:Yok yok...Ben iyiyim...Yani kötüyüm ama kendim giderim sen boş ver beni.

Sarada:Emin misin?

Sumire Sarada'yı saçından öptü

Sumire:İyiyim balım ama dinlemeliyim sen boş yere dersten kalma(ksjsjdjd siz onun için dersten kalıyorsunuz yaaaaa♡♡♡)

Sarada:Kendine dikkat et  okuldan sonra uğrarım.Cho-cho sende haber ver ne olmuşta baban seni çağırdı acaba?

Cho-cho:Tamam haber veririm hadi byeeee

Sarada:Byeee

Kapıdan çıkarken Boruto'ya göz kırptım o da tamam anlamında başını salladı.Gelelim neden okuldan erken ayrıldığımıza.Boruto'nun planı için önceden gidip Boruto'nun dediği yeri hazırlayacağız.Peki bunu neden biz yapıyoruz çünkü erkekler hiçbir halttan anlamıyor.Boruto bu yüzden bizden rica etti ve cüzi miktarda para verdi(alacakları şey için verdi).

Sumire:Boruto'nun bahsetti yer şehirden uzak...Taxsi çağıracağım.

Cho-cho:Bekle önce eşyaları alalım.

Sumire:Ama AVM'de burdan uzakta yürüyerek gidersek yetişemeyiz.

Cho-cho:Taxsi'yi de bekleyecek vakit yok 30dk anca gelir.Yetişemeyiz

Sumire:Napacağız keşke daha önce çıksaydık.

Telefona uzandım ve bizimkilere mesaj attım.

Sumire:Cho-cho napıyorsun?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayallerim ve benHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin