9

7K 301 10
                                    

İyi okumalar 💕

🧷🧷🧷🧷🧷

Üzerimdeki çiçek işlemeli saten gömleğin pürüzsüz dokusu hareket ettikçe tenimi okşuyor, hafif hafif huylandırıyordu beni.
Beyaz üzerine mavi işlemeli olan bu gömleğin altına yine beyaz bir pantolon giymiş ve beyaz ayakkabılarla tamamlamıştık.

Sarya elindeki lacivert ceketi giydirmek için kaldırdığında gömleğimi kırıştırmamaya dikkat ederek kollarımı geçirdim.
(gerçi, pek kırışan bir kumaş değildi..)

Hazırlığım bitti sandığım esnada giyinme dolabına gidip bir kutu getirdi.

İçinde birkaç farklı broş ve kolye olan kutuyu açık bir şekilde yatağın üzerine koyup geriye çekilerek bir kıyafetlerime bir kutuya bakıyor, takacağı şeyi seçmeye çalışıyordu.

Beyaz taşlı iki farklı ucu olan ve ortasından zincir sarkan broşu alıp zinciri göğsüm ve yakam arasında kalacak şekilde iki ucundan tutturduğunda görüntüden tatmin olmuş gibi kafasını salladı.

Sıra kolyeye geldiğinde hiç düşünmeden boylu boyunca incecik elmaslarla döşenmiş olanı alıp arkama geçerek klipsini taktı.

Özellikle kolyeyi baya beğenmiştim. Fazla ince olduğu için düz zincir gibi duruyordu ama elmaslar ışığın altında parladıkça ortaya zarif bir ışıltı saçıyordu.

Hazırlığım bittiğinde Sarya memnuniyetle eserine bakıp etrafımda dönerek ıslık çaldı.

"Efendi Timur.. Çok çok harikasın, salondaki herkes kralımızı kıskanacak..
Ah, neyse ben gidip Efendi Razgar'a haber vereyim, Sizi almak için döneceğim." diyerek, bir şey söylememe gerek kalmadan odadan ayrıldı.

Oldukça endişeliydim aslında. Herhangi bir topluluğun önüne çıkmak ve tüm gözlerin üzerimde olduğunu bilerek hareket etmek benim için zordu.
Düşündükçe ellerim terliyor, kalbim güm güm atıyordu hatta..
Bu davet vesilesiyle sosyal anksiyetem olduğunun yeni yeni farkına varmıştım.

Terleyen avuçlarımı yatağın kenarına tutturulan cibinliğe silerek odaya getirilen boy aynasının karşısına geçtim.
Aynadaki yansımam ilk defa bu kadar iyi görünüyordu.

Sadece giydiğim kıyafetler değil, kendimde ilk defa gördüğüm heyecanla parıldayan gözler ve gülümseyen yüzümdeki çene gamzesiydi güzel olan.. (o kadar uzun zamandır gülmüyordum ki, gamzem olduğunu bile unutmuştum..)

Sarya gelene kadar aynanın karşısında kendimi izleyip saçlarımı düzelttim .
Çok beklememe gerek kalmadan telaşlı bir kapı çalıştan sonra iznimi alarak içeri giren esmer kadın, son bir kez eksik bir şey olup olmadığını kontrol edip beni odadan çıkardı.

Koridordaki muhafızlar çıktığımı gördükleri anda Razgar'a da yaptıkları gibi kafalarını eğerek selam verip önlerinden geçene kadar o şekilde kaldılar.

Bu dünyaya geldim geleli kendimi çok önemli biri gibi hissediyordum. İnsanlar etrafımda dönerek beni memnun etmeye çalışırken yaşadığım diğer dünyaya dönmek oldukça talihsiz olurdu benim için..
(Umarım dönmezdim.)

Sarya beni asansöre bindirip en alt kata indirdiğinde büyük bir hole çıkmıştık.
Tıpkı bahçe kapısına açılan hol gibiydi, ama daha büyüktü. Sarayın bir kaç tane kapısı olduğunu varsayarsak ana giriş burası olmalıydı.

Girişin hemen yanında bulunan iki kapaklı geniş kapı ağzına kadar açık duruyor, kapıya yakın bir kaç şık giyimli iri beden seçilebiliyordu.

Bu kapıdan gireceğimizi düşündüğüm sırada önümden yürüyüp yol gösteren Sarya merdiven ve asansör arasındaki dar koridora girip ilerlemeye başladı.

"Ohh, Kusura bakmayın Efendi Timur, biraz kestirme bir yoldan geçiyoruz. Sizi diğer taraftaki asansöre bindirmem lazımdı fakat ben hep buradan geçtiğim için anlık olarak aklımdan çıkmış.
Kral girişine pek gitmediğimden kafam karıştı." dedi, mahcup  bir halde arkasına bakarak.

Hafifçe kıkırdayıp önemli olmadığını söyledim.

Sonunda başka bir geniş koridora çıkıp hemen sağımızdaki odanın önünde durduğumuzda muhafızların verdiği selam eşliğinde odaya girdim.
Bu esnada Sarya gördüğümüz diğer kapıdan gireceğini söyleyerek yanımdan ayrılmıştı.

Odaya adım attığım andan itibaren gözlerim önümdeki devasa bedene kilitlendi.

Benim aksime siyah bir takım tercih eden Razgar, benimle zıt olduğu kadar uyumluydu da.
İçine giydiği gece mavisi gömlek ve ceketindeki lacivert detayları gömleğim ve ceketimle benzerken geriye kalan her şeyinin siyah olması bir araya geldiğimizde aykırı bir bütünlük sağlıyordu.

Öylece kapının girişinde durduğum esnada Razgar yanıma doğru adımlayıp kolunu uzattı.

"Hediyem bana eşlik eder mi?" diyerek beklentiye gözlerime baktığında girdiğim transtan çıkıp koluna girdim.

"Şanslı bir adamım, oldukça etkileyici bir hediyem var. Öyle değil mi Timur? " dedi, odadaki diğer kapıya yürüyerek.

Kalabalığın önüne çıkmadan önce söylediği son cümle bu olurken kafamı sallayarak onayladım.

"Evet, Hediyen de sahibi gibi oldukça etkileyici.."

🧷🧷🧷🧷🧷🧷🧷

Timur'un gömleği tam olarak bu değil ama desen ve renk olarak böyle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Timur'un gömleği tam olarak bu değil ama desen ve renk olarak böyle

Timur'un gömleği tam olarak bu değil ama desen ve renk olarak böyle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu arada hangi kapak kalsın?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu arada hangi kapak kalsın?

...

Bu kitabı bir an önce bitirmeye çalışacağım çünkü ara verip diğerlerine yazarsam kim bilir ne zaman biter.
Tahmini bir 15 bölüm falan sürer daha az ya da çok olabilir ama bu civarda olur.

Hata varsa affola
Okuduğunuz için teşekkürler.💕

FERSAN B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin