Pizza

33 0 0
                                    


POV pommelien
Char ligt op mijn schouder te slapen. Zachtjes doe ik haar hoofd omhoog en leg haar onder het laken. Ik plant een zachte kus op haar haren. Slaapwel liefje fluister ik zacht. Is alles terug oké vraagt Sterre zacht als ik beneden kom. Helemaal oké zeg ik zacht terwijl ik haar stevig vastpak. Waar is mama vraagt ze zachtjes. Mama is aan het slapen zeg ik zacht. Ik zie je graag lief zeg ik zacht terwijl ik haar haren kus. Ik jou ook mama fluistert ze zacht.  Gaan we naar cars kijken vraagt ze zacht. Tuurlijk schat zet het maar op zeg ik zacht terwijl ik naast haar in de zetel ga zitten. Sterre is heel enthousiast aan het kijken naar cars. Opeens voel ik twee handen op mijn wangen. Ik doe mijn hoofd omhoog en zie Char staan. Ik plant mijn lippen zacht op haar lippen. Ze komt in mijn armen liggen. Je ziet er moe uit fluister ik in haar oor. Mhh hoor ik haar zacht zeggen terwijl ze haar hoofd op mijn schouder laat leunen. Slaap maar liefje zeg ik zacht terwijl ik haar haren kus. Ik kan niet fluistert ze zacht. Ik wrijf zachtjes over haar wang en al snel sluiten haar ogen. Gaan we pizza's bestellen vandaag vraag ik glimlachend aan Sterre. Ik heb gewoon echt geen zin om te koken en dat zal char misschien wel opvrolijken want ze ziet er niet echt gelukkig uit. Ja mama das super lekker roept Sterre enthousiast. Shh mama slaapt fluister ik zacht. Sorry mama zegt ze glimlachend. Sterre gaat naar char en heeft haar een zachte kus op haar wang. Slaapwel mama fluistert ze glimlachend.

POV charline
Ik rook de geur van pizza's waardoor mijn ogen open gingen. Hmm zeg ik zacht als ik door mijn ogen wrijf. Poms en Sterre zitten naast me hun pizza op te eten. Hoewel ik niet veel honger heb snak ik toch wel naar een pizza. Poms plant haar lippen zacht op de mijne. Ik heb je lievelings pizza besteld fluistert ze glimlachend. Ik pak een paar hapjes van de pizza en leg mijn hoofd dan op haar schoot. Ze wrijft zachtjes door mijn haren. Heb je geen honger fluistert ze. Niet echt zeg ik zacht. Ze legt haar handen op mijn wangen en plant haar lippen zacht op mijn haar. Het is oké fluistert ze zacht. Slaapwel mama fluistert Sterre zacht terwijl ze mijn haar kust. slaapwel liefje fluister ik zacht terwijl ik haar haren terug kus. Ik ga Sterre even in bed leggen en dan kom ik terug oké fluistert ze zacht. Is goed liefje fluister ik zacht terwijl ik zacht mijn lippen op haar lippen plant. Ik leg mijn hoofd op de zetel en sluit mijn ogen.

POV pommelien
Ik kwam terug van Sterre in haar bed te leggen. Toen ik bij de zetel kwam lag char te slapen. Ik zet mij voor de zetel en wrijf zachtjes door haar haren. Ik ben trots op je liefje, je doet het zo goed fluister ik zacht. Ik blijf zachtjes door haar haren wrijven. hmm hoor ik zacht. Ze heft haar hoofd op en kijkt me in mijn ogen aan. Ze glimlacht heel kort. Goed geslapen vraag ik zacht. Hmmm niet echt zegt ze zacht. Deze zetel ligt niet zo goed als jou schoot glimlacht ze zacht. Ik ga in de zetel zitten en ze legt haar hoofd op mijn schoot. Ik zie je zo graag fluister ik zacht. Ik jou nog veel liever zegt ze glimlachend. Ik pruts zachtjes in haar haren en plant mijn lippen zachtjes op haar wang. Gaan we douchen vraag ik zacht. Mhh douchen of douchen knipoogt ze. Gewoon douchen glimlach ik terwijl ik mijn lippen op haar lippen plant. Ik voel haar hand onder mijn topje gaan en zacht over mijn borsten wrijven. Liefje stop zeg ik zacht. Ma allee fluistert ze verleidend terwijl ze mijn nek kust. Nee stop zeg ik zacht terwijl ik haar zachtjes wegduw. Sorry fluistert ze zacht terwijl ze naar de badkamer gaat. Liefje roep ik haar nog achterna maar ze luistert niet.

Pomchar achter de schermen Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu