Adsız Bölüm

5 1 0
                                    

alışılan hüzün bütün duyguları bastırır                                                                                                                        hissedeceğin tek şey keder olur,                                                                                                                                      keder de üzüntü de ne dersen de hepsinin amacı aynı olur                                                                                bir yaz sıcağında evinde pişen tatlının ardından kemiklerinden göğsünden geçen hastalığa dönüşür.                                                                                                                                                                                  düşünüp dur bu hissettiklerim ne bir hastalığa yakalanmış gibi beni sarıveren                                        öyle dalıp gitmelerimin adı ne ,kalbimin katili nerde?                                                                                          sorup durma zihnine cevabı kalbinde şifası ellerinde diye düşünme                                                              yarayı açan zehir olur sana unutma derdin devasıda sende                                                                                zihni ile düşünenin bak bir kalbine onu iten ne bu derde                                                                                     başkalarına merhem olacağım  diye unutma kendini yolum nerede diye sorarken bulursun kendini.                                                                                                                                                                                        merhametin seni bile sarsın sonra unut o hastalığını kendi kalbini bir sen iyi bilirsin                            iyileşmek için arayıp durduğun yerde bir dur dinle kendini                                                                                 seni senden başka anlayan var mı ?

Gece 3 Ve Ben SustumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin