Hari ini aku terpaksa balik awal dari kerja kerana mahu melawat kawan yang sakit di hospital, aku balik ke rumah dahulu untuk menukar baju. Sesampai di rumah aku perasan ada sebuah motorsikal di depan rumah ku dan aku tahu pemilik nya siapa, dia adalah Ezhar kawan sekerja ayah, aku pun masuk dan memberi salam tapi tak ada orang yang jawab, aku tak memperdulikan nya terus sahaja naik ke atas menuju ke bilik ku. Semasa aku melewati bilik ayah, aku terdengar suara ayah dengan suara Ezhar mungkin sedang berborak2 di dalam bilik, aku yang tak merasa curiga langsung masuk ke bilik dan menukar baju ku. Aku hanya memakai baju t-shirt hitam dan berseluar jeans lalu mengambil dompet dan telefon kemudian keluar dari bilik, aku sekali lagi melewati bilik ayah tapi kalini suara ayah sedikit pelik seperti sedang merasakan kenikmatan, aku bingung dengan bunyi itu dan kebetulan pintu bilik ayah sedikit terbuka, aku dengan berani nya mengintai ke dalam dan alangkah terkejutnya aku melihat ayah dalam keadaan begini.
Ayah aku sendiri berbogel di depan Ezhar iaitu kawan nya dan yang membuat aku semakin tak percaya ayah sedang menghisap batang Ezhar, lupa nak bagitau Ezhar berusia 37 muda tiga tahun dari ayah aku dan tua 14 tahun dari aku tapi aku tak panggil dia pakcik sebab aku tak berapa suka nak panggil orang macam tu jadi aku akan panggil dengan nama sahaja. Badan aku terkaku tak bergerak melihat ayah aku sendiri melakukan hal seperti itu, selama ni ayah adalah orang yang aku sangat hormat dan sanjungi kerana dapat bertahan hidup dengan hanya kerja sederhana dan mampu membesarkan seorang anak lelaki sehingga berusia 23 tahun tanpa bantuan seorang isteri. Aku terus membatalkan niat ku untuk melawat kawan ku di hospital dan mahu meneruskan melihat apa yang akan terjadi seterusnya, entah kenapa melihat ayah menghisap batang Ezhar membuat kan batang ku mula naik, aku tak tau sama ada aku juga seseorang yang suka sejenis atau aku suka melihat orang yang aku hormati menjadi serendah itu.
Kemudia ayah bangun dan membelakangi Ezhar, aku ingatkan mereka akan menyudahkan nya tapi salah, Ezhar yang masih duduk di atas katil ayah mula memegang pinggang ayah lalu menyuruhnya duduk di atas batangnya, mata aku seperti mahu terkeluar melihat ayah dijolok dengan batang besar Ezhar, ayah langsung tak merasa sakit dan mukanya seperti sangat menikmati batang Ezhar di dalam bontotnya. Tidak menyedari yang batang ku sudah semakin tegak dan mengeluarkan sedikit mazi, tak sanggup aku hanya melihat dari pintu itu aku terus berdiri dan membuka pintu bilik ayah, "AR...ARMAN" jerit ayah yang terkejut aku membuka pintu, ayah terus bangun dan mengeluarkan batang Ezhar lalu menutup kemaluan nya dengan selimut, walaupun dia menutup nya batang ayah masih nampak tegak bermaksud ayah memang menikmati batang Ezhar tadi, "ke...kenapa kamu balik awal, ayah...ayah boleh jelaskan" kata ayah tiba2 Ezhar bangun dan menutup pintu, "rahsia dah terbongkar dah tak ada apa lagi yang kau boleh jelaskan, lagipun tengok seluar anak kau tu" kata Ezhar yang fokus melihat ke arah selangkangan ku, iya batang aku tegak sehingga nampak disebalik seluar jeans ku, "Arman kamu...." "kau nak join main tak, kalau nak bogel sekarang" kata2 ayah di potong dan di sambung dengan ayat Ezhar yang membuat aku berfikir, "jangan Ezhar, aku tak nak dia terlibat" "tapi dia memang dah terlibat dah. Kita apa yang anak kau nak buat" mereka berdua melihat aku, lama aku berfikir tapi aku dah buat keputusan.
Aku membuka baju t-shirt ku dan melondehkan seluar jeans ku dan menyisah kan boxer putih sahaja, "buka je boxer tu, tak payah nak malu" kata Ezhar lalu melihat ayah ku yang masih menutup kemaluannya dengan selimut, aku hanya mengikuti kata2 Ezhar lalu berbogel di depan ayah dan Ezhar, selepas aku berbogel Ezhar menarik selimut yang menutupi kemaluan ayah ku, terus ayah menutup kmaluan nya dengan kedua tangan mungkin masih malu anaknya sendiri melihat diri nya dalam keadaan bogel, "jangan buang masa aku, tonggeng sekarang dan tunjukkan lubang kau ke anak kau" mendengar itu ayah dengan penuh malu mengalihkan tangan nya lalu menonggeng di atas katil, lubang bontot ayah sudah terbuka sedikit bermaksud ayah sudah banyak kali di jolok, Ezhar memberikan sesuatu kepada ku, "masukkan ekor ni kedalam lubang ayah kau dan kau akan tengok sisi sebenar ayah kau ni" kata Ezhar aku yang sudah dipenuhi dengan nafsu memasukkan buttplug ekor itu ke dalam lubang ayah ku, semasa aku memasukkan nya ayah mengeran kesedapan seperti dia suka dengan buttplug itu, setelah sepenuhnya masuk ayah turun dari katil dan marangkak layaknya seperti anjing, "ini lah ayah kau yang sebenar, dia seorang dog slave dan hanya alat pemuas nafsu ku" ayah menggoyangkan bontotnya supaya ekor itu ikut bergerak dan ayah mengeluarkan lidah nya betul2 seperti anjing tapi air mata nya juga ikut keluar mungkin merasa sangat gagal menjadi seorang bapa dan tak menyangka anak nya sendiri melihat dirinya yang direndahkan dan dijadikan anjing.
BERSAMBUNG
YOU ARE READING
Melihat Ayah Ku (Completed)
Short StoryAku dan ayah ku hanya tinggal berdua di sebuah rumah, ayah hanya bekerja sebagai security guard di sebuah sekolah dan disebabkan pekerjaan ayah yang sederhana itu ibu meninggal kan ayah dan mencari lelaki yang lebih kaya.