Jeon Jungkook 19 yaşında 1. Sınıf Hukuk öğrencisi, dışa dönük, konuşkan, enerjisi her dâim olan bir çocuk. Derslerde konuşur ama genellikle notları iyidir, arkadaşları ve çevresi tarafından sevilen biri.
Kim Taehyung 29 yaşında yeni atanmış, bir Hukuk fakültesi ders öğretmeni olarak işe başlamıştır, çevresi çoktur ama başka şehirden geldiği için, şuan bulunduğu şehirde kimsesi yok.
Kim mam-Joon 20 yaşında Hukuk öğrencilerinden biri, dersleri herkesten daha iyi olan bu çocuğun pek çevresi yok sadece çocukluk arkadaşları ile takılır ona zaman kalırsa, genellikle derslerine önem verir.
Park Jimin, 19 yaşında Jeon ile aynı sınıfta, dersleri kaynatmayı sever, zar zor Hukuk fakültesi'ne girmiştir, şuan dersleri iyi ara sıra Kim Namjoon'dan Yardım ister, çevresi vardır, sevilir.
Min Yoongi, 20 yaşında Hukuk fakültesi'ne bağlı olarak Öğrencidir, Nerdeyse tüm okulla arkadaştır, Kim namjoon ile aynı sınıftadır derslerine laf yok gayet güzel (namjoon sayesinde)
Seveni kadar nefret edeni vardır.J-Hope, Sınıfın, yada okulun sessiz çocuğudur, çevresi yok kadar azdır kimse onu anlamaz, onu anlamadıkları için genellikle kimseyle konuşmaz, sâdece derslere önem verir.
Kim Seok-Jin, müdür çocuğudur kimse ona bulaşmaz ama o istediği kişiye bulaşır, her zaman ön planda tutulmuş kişidir, okuldakiler onu sevmez, ama o onlara zorbalık yapmaktan bıkmaz.