Ze keek starend en lachend naar Vince en zette haar lippen op de zijne ze genoten weer van elke seconde zoals vroeger. Rustig trok ze zich weg, Hey wa ga je doen:vroeg Vince aan Caro. Kom wij moeten eens vertrekken naar Titin: zei Caro lachend. Oke ik kom al: zei Vince jammerend. Caro zat achterop bij Vince op de brommer en legde haat hoofd op zijn schouder. Eenmaal aangekomen bij Titin en Karel hun huis kwam ze naar binnen met Vince. Karel zei meteen: aah Vince dat is lang geleden. Ja ca va hé : zei Vince lachend. Titin ik heb een vraagje:zei Caro als enige die serieus was. Oei da klinkt serieus: zei Titin. Ik wil mee naar Engeland samen met Vince:vroeg Caro. Titin was verschoten want ze dacht da ze ni meer wou gaan maar ze was natuurlijk ook heel blij dat Caro toch nog wou gaan. Ja tuurlijk maar dan moeten we je papa wel verwittigen:zei Titin glimlachend naar Caro. Yess samen Engeland onze droom:zei Vince die achter Caro stond hij pakte haar vast en kuste haar en tegelijk vergeten dat ze dat nog niet hadden verteld. Titin moest lachen samen met Karel:En is dat dan de reden om naar Engeland te gaan of is er iets anders.. Caro zei: Ni alleen om Vince.. maar ook omdat ik toch Engelse literatuur ging volgen dus waarom ni meteen daar. Caro zei da ze nog naar het park ff gaat met Vince. Ze vertrokken weer en begonnen weer hun ding te doen. Elkaar te knuffelen te plagen kusjes geven enzo van die varo dingen ze zaten daar nog tot zeker 18u 's avonds. Vince zette Caro bij haar thuis af Caro vroeg of hij ni wou mee eten.
JE LEEST
Spijt, na het afstuderen
FanfictionCaro beseft dat ze spijt heeft van het uitmaken met Vince, maar Vince is het al helemaal gewoon geworden om vrienden te zijn met Caro en niet meer dan dat. Caro gaat dingen proberen om terug samen met Vince te geraken