~Nieuw in outerbanks~

28 3 0
                                    

Je bent net verhuist naar outerbanks. Je bent 16 jaar en hebt veel mee gemaakt toen je jonger was. Je hebt 1 broer, maar die woont op zichzelf in Nederland.
Jij bent met je vader en stiefmoeder naar outerbanks verhuist.

Jullie komen aan bij jullie nieuwen huis. Je gaat her huis binnen en zoekt een kamer uit.
Y/n: Pap? Mag ik deze kamer?
Je vader: ik vind her prima. Zecht hij ongeïnteresseerd.
Y/n: Je bent blij met je nieuwe kamer en pakt wat spullen uit.
Y/n: IK BEN OP HET STRAND. roep je door het huis als je richting het strand loopt. Je ziet meteen dat er hoge golven zijn omdat er een storm is verwacht, maar jij vind het alleen maar leuk. Je rent naar huis en pakt je surf plank en duikt in her water.
De golven worden steeds heftiger en harder.
Ondertussen komt er een groep tiener het strand op gerend met surfplanken ze zien je en denken dat je wel aardig kan zijn.
Je valt van je surfboard af door een golf die je niet zag aankomen. Je probeert boven water te komen maar er zijn teveel golven en je komt maar niet boven.
1 van de jongens uit de groep ziet je niet meer in het water.
???: hey, jongens? Ik zie dat meisje nergens meer. Hij maakt zich zorgen en loopt richting het water. De rest kijkt over het water en ziet haar ook nergens alleen maar haar surfboard. Een jongen en een meisje rennen het water in om je te zoeken.
Je kan je adem niet meer in houden en het word zwart voor je ogen. Je voelt iemand je uit het water tillen maar je bent al bewusteloos.
Het meisje heeft je uit het water getroken en de jongen helpt haar je naar het zand te tillen.
???: wat doen we nu? Zecht een meisje met donker blond haar.
1 van de jongens begint te reanimeren hij heeft blond haar en blauwe ogen. Op het moment dat hij mond op mond wou gaan geven kuch je het water uit.
???: hey? Gaat het? Hoor je een meisje zeggen met lang bruin krullend haar.
Kan niet beter...zeg je sarcastisch. Je probeert een beetje bij te komen van de schrik.
???: ik ben kiara maar noem me maar Kie. Zegt het meisje met de krullen.
Y/n: ik ben y/n. Zeg je als je overeind gaat zitten. Je kijkt om je heen en ziet een getinte jongen met mooi donker bruin haar, een meisje met donker blond haar, een jongen met bruin krulerig haar, de jongen met blond haar en blauwe ogen, en het meisje met de bruine krullen, kie.
Kie: Dit is pope. Ze wijst naar de getinte jongen. Dat is sarah. Ze wijst naar het meisje met donker blond haar. Dat is John b. Ze wijst naar de jongen met bruin krulerig haar. En dar is JJ ze wijst naar de jongen met blond haar en blauwe ogen.
John b: gaat het een beetje?
Y/n: beetje. Je hebt nog een beetje moeite met ademen en probeert het onder controles te krijgen
Pope: adem rustig in en uit oké?
Je voelt je al wat beter en begint een beetje met de groep te praten.
Y/n: bedankt dat jullie me hielpen ik denk niet dat ik het had gehaald zonder jullie
John b: het is oké. Hoe oud ben je?
Y/n: ik ben 16 jullie?
John b: 18
Pope: 17
JJ en kie: Same
Sarah: ook 16
Y/n: kut hoe laat is het?? Zeg je een beetje gestrest
John b: 21:05 hoezo?
Y/n: kut ik moest om 20:30 thuis zijn. Ik moet gaan sorry. Je rent snel naar huis en gaat stil naar je kamer maar je ziet je vader daar al staan.
Je vader: dat is 45 minuten te laat he. Zegt hij boos.
Y/n: ik was met wat vrienden op het strand. De hebben m'n leven gered.
Je vader: ja dus? Hij loop op je af en geeft je een klap in je gezicht. Je krijgt tranen maar probeert sterk te blijven.
Je vader: een regel is een regel dat heeft je moeder gezecht!
Y/n: ZE IS MIJN MOEDER NIET! EN DAT WORD ZE OOK NOOIT!
je krijgt een trap in je buik en je valt op de grond.
Ja vader: ZEG DAT NIET! Hij word boos en geeft je nog meer klappen en schoppen in je buik. Het word zwart voor je ogen en word niet wakker.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hi
Dit is mijn 1e boek dus tips zijn altijd welkom.
Sorry als er spellings fouten in staan want ben dyslectisch maar doe heel erg m'n best

Xoxo mij🤙🏼

New girl in outerbanks Y/NWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu