"ආහ්..ගුඩ් මෝනින් සර්.."
"ගුඩ් මෝනින්...කෙනුල නේද මේ..."
"ඔව් සර් මං.."
"මට මතකයි...වෙළේ ගෙදර පොඩි කොල්ලා.."
.......
පහුවදා උදේම මං පුරුදු විදිහට බංගලාවට ආවා...ලෙවින් සර් බැලුන් ගිහිං තාමත් ඇවිත් නැති වෙද්දි සෙවරින් සර් ඉන්න නිසා මං බංගලාවට ගියේ ලැජ්ජාවෙන් වගේම එලිනා මැඩම් වගේ මාව එළවයිදෝ කියන බයෙන් වෙද්දී මගෙ වෙලාවට වගේ සෙවරින් සර් පේන්න හිටියෙ නෑ..ඉතිං හිතට දැනුණ අපහසුව අමතක කරලා මං පුරුදු විදිහටම උදේ කෑම හැදුවා වෙද්දි ලෙවින් සර් ආවෙම බඩගිනි කියාගෙන වෙද්දී සර් වොෂ් දාගෙන එනකං මං උන්නේ කෑම ටික උඩ මේසේට අරන් යන්න ලෑස්ති කරන ගමන් වෙද්දි එකපාර කුසියට ආපු සෙවරින් සර්ට මං ගුඩ් මෝනින් කිව්වා..
"ඔය දරුවාද අපෙ එක්කෙනාගේ කෑම හදන්නෙත්.."
"ආහ් ඔව් සර්..තව විනාඩි 5ක් දෙන්න කෑම මේසෙට අරින්නම්.."
"මන් ඉද්දී තිබුණාට වඩා බංගලාව දැන් හරි එලියයි...ලස්සනයි...ලෙවින් මෙහෙ ආපු විදිහට මං බලාපොරොත්තු උනෙම නෑ එයා සතියක්වත් ඉඳී කියලා...ඉතිං දැන් පිළිවෙළට ඉන්න විදිහ දැක්කමත් පුදුමයි මට..මං එන්න කලින්ම ලෙවින් මං එක්ක ටිකක් කිව්වා ඔය දරුවගේ හපන්කම් ගැන....ඇත්තටම ඔය දරුවගේ වැඩ හරි ලස්සනයි.."
" thank you සර්.."
"ම්ම්..සුවඳයි... මොනාද කන්න ති..මේ..මේවා..!!"
ලොකු සර් මං එක්ක කතා කර කරම ගිහින් වතුර එකකුත් විදුරුවකට පුරවන් ඇවිත් මං බෙද බෙදා උන්න කෑම භාජන වලට ඔළුව දැම්මා වෙද්දි කෑම දැකපු ගමන් ලොකු සර් මන් දිහා බැලුවේ පුදුම වෙලා...
"සර් කැමැති නේද..අම්මා කිව්වා ම..ආහ් සොරි මං කිව්වේ අහිංසා මැඩම් කිව්වා මට සර් ආස නිසා හදන්න කියලා.."
"ඊයේ රෑ කෑමත් ඔය දරුවාද හැදුවේ.."
"ඔව්..ඔව් සර්..හොඳ නැද්ද.."
"නෑ හොඳයි.. ඇත්තටම රසයි..ජර්මන් කෑම නිසා මං හිතුවෙ ලෙවින් පිටින් ඕඩර් කරන්න ඇති කියලා...මං හිතුවෙ නෑ ඔය දරුවා හැදුවා කියලා.."
YOU ARE READING
👑 🌷කිරුළ නුඹ මගෙ නම්🌷👑 𝚈𝙸𝚉𝙷𝙰𝙽 - Complete -
Fanfiction🪂🌷FF/Non FF🌷🪂 කිරුළ නුඹ මගෙ නම්..කඳුළු ඇයි මෙතරම්.... අනුන්සතු උයනක පිපී ඔබ මසිත සුවඳින් මත් කලා ලෝකයේ රුදු නෙත් වසා අපි පිහිනුවෙමි උඩුගම් බලා.... Start - 2023 .12 .27 End. - 2024 .04 .02