ئێهـ باس لە خێزانی بچوک دەکات کە پێک دێت کە ٣ نەفەر دایکێک و کچێک و باوبکێک بەڵام باوکەکە زۆر خراپە هەموو ڕۆژێک ئازاری کچەکە و دایکی دەدات بەڵام دایکی هەردەم ڕێگری دەکات لەوەی لە کچەکەی بدرێت دوای ئەوەی کچەکەی بوو بە ٤ ساڵ لەیەک جیا بونەوە و دایکی کچەکەی بردە دای خۆی و باوکی چوو بۆ شارێکی تر .
و لێرەدا کە ئەڵێم ن/ت مەبەستم ناوی تۆیە یانی ناوی خۆت و کە ئەڵێم
خ/س مەبەستم خاتوو سولی دایکی تۆیە
.دوای ٩ساڵ خ/س لەسەر کچەکەی دایەوە (راوەستا) نەوەک لە دوا ڕۆژ پیاوێکی خراپ ببێتە باوکی و ئازاری بدات تا گەورە ببێت و بەرگری لە خۆیدا بکات ئێستا ن/ت بوەتە ١٣ ساڵ و خ/س بوەتە ٣٣ ساڵ کە لە تەمەنی ١٦ ساڵی شووی کردبوو.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.خ/س بانگی ن/ت کرد
ن/ت : بەڵێ دایکە ؟؟
خ/س: کچەکەم پێویستە شتێکی گرینگت پێ بڵێم. ( دوای ٧ ساڵ )
ن/ت : بڵێ دایکە!
خ/س : کچەکەم خۆت ئەزانی کە پێویستە هاوسەر گیری بکەمەوە جەند ساڵە لای تۆ بووم دوای تۆ هاوسەرگیری بکەم پیاوەکەت ئامادە نییە بەخێوم بکات بۆیە پێویستە پیاوێک ببێت بە باوکت ڕازیت ؟؟
ن/ت : سەڕەرای قسەکانی راست بوو بەڵام حەزی لێی نەبوو ( باشە دایکە کێشە نییە )
خ/س : خۆشمەوێی کچەکەم.
ن/ت : بەڵام ئەو پیاوە کێیە ؟؟
خ/س : لە کۆمپانیا لەگەڵ من کار دەکات و بەڵام کوڕێکی هەیە تەمەنی ١٧ ساڵە.
ن/ت : ئەی ناویان چییە ؟؟
خ/س : باوکت (هێنرێ) دەتوانی بە باوکە بانگی بکەیتو کوڕەکەشی (جۆنکگوک).
ن/ت : ئم باشە بەڵام حەزم لە ئاهەنگ و شت نییە .
خ/س : ئاخر کچەکەم ....
ن/ت : قسەکەی پێ بڕی و دایکە ئاوام دەوێت تەواو.
خاتوو سولی
تۆ
جۆنگکوک
هێنرێ
بۆ ئەوەی پارتی تر دانێم ڤۆت و کۆمێنتم بۆ بکەن 🖤
بەردەوام بم ؟؟