ناوت: جۆنگکوک تکایە ئارامبە با بە ئارامی هەمووی شتێک باس بکەم .
جۆنگکوک: چیم وت ئەوە بکە ئەگینا سزاکەت زیاتر دەبێت( سارد- بێ ئەوەیە تاماشای بکات )
ناوت: ئەرێ بەشەر بۆ باوەڕ ناکەیت ئەڵێم دەستی لێنەداوم( هاوار- توڕەی)
جۆنگکوک: ئێ منیش کاری خۆم دەکەم ئەوکات دڵنیا دەبمەوە کەوا هیچی نەکردوە .(قژی کرد )
دوای دوو کاتژمێر
ناوت زۆر ئازاری هەبوو لەتاو ئازار خەوتبوو جۆنگکوکیش لە دیار مۆبەکەی بوو جار جار سەیری ناوتی داکرد و زەردەخەنەیەکی شەیتانی بۆ ئەکرد(😈)
لەلای تای و جێنی .
تای بە تەواوی دڵگران بوو دەیزانی کەوا شتێکی لە ناوت کردوە چونکی کاڵی بۆ خاتوو سوولی و بەرێز هێنرێ کرد وتیان نەهاتۆتەوە ماڵ. زۆۆۆر خەمی ناوتی بووو لە پێشە خۆیەوە دەیوت .
تای: ببورە ناوت بەڵامم من دەبێت هاوسەرگیری لەگەڵ جێنی بکەم یەک تۆ منت نەویستوە هیچ کات و دوو بۆ ئەوەی جۆنگکوکیش هاوسەرگیریت لەگەڵ بکات و بە تەواوی لەو ئازاردانانە بوەستێت .
جێنی کاڵی بۆ تای کرد لەنێو ئەو قسانەدا.
جێنی: سڵاو
تای-سڵاو
تای: چۆنیت ؟
جێنی: باشم سپاس.
تای: بڕیارت دا ؟؟
جێنی : ئهم
تای: ئێ ؟
جێنی: بەڵام مەرجم هەیە .!
تای: ئۆها بڵێ
جێنی: یەکەم ئەبێ منت خۆشبوێت و وەک هاوسەر بیت لەگەڵم دووەم نابێت لەیەک جیا ببینەوە سێیەم ناوت لەبیر دەکەیت چوارەم ئوگەر ڕۆیشی بۆ هەر ئیشێک ئێ......نمونە کۆمپانیا ئەبێ لای خۆتم نیشتەجێ بکەیت پێنجەم شەوان درەنگ نایەیتەوە لە کۆمپانیا بۆ ماڵەوە لە ماڵەوە بۆ کۆمپانیا و شەشەن ناوت بە هیچ هیچ هیچ شێوەیەک نابینی حەوتەم نامەوێت مەنح بکەیت ئەبێت لە ساڵی یەکەمەوە ئێمە مناڵمان هەبێت و هەشتەم دایک و باوکیشت ئەبێت ناوت لەبیر بکەن نۆیەم نابێ بە هیچ شێوەەیک باسی ناوت بکەی وڕابردوو لەبیر دەکەیت دەبی بە هیمن.
تای: ئاهـ باشە ڕازیم
جێنی: هەر ئێستاش ژمارەی ناوت لای خۆت بلۆک بکە گیانەکەم
تای: باشە جارێ خوات لەگەڵ
جێی: لەبیررر نەکەیییییی
تای: باشە باش
جێنی خوات لەگەڵ
تای: خوات لەگەڵدوای کاڵ
جێنی: هههههههههههههه مردممممم ناوت ئەوەندە گەمژەیە وادەزانێت یەک و دوان جار منت ئاشکرا کرد تەواوو ههههههه کە گەمژەیە خودایە ئەبێ ئاوا ئاگر بکەم بە دڵیا شێطی بکەممم ئەبێت لەناوتت ببەم قەرەچی بۆگەنن ئەگەر تایش ئەوی ویست ئاسانە تای لەناو دەبەم ! ژیانت لێ تاڵ دەکەم ناوت !