Babam ile beraber markete gitmiştik. Çünkü annem ev için bir kaç şey istemişti. Bugün perşembeydi. Eve geldiğimde akşam yemeğimi yedim.
Sonra okul ödevlerimi yapıp kitap okudum. Ben anlamadan hemen gece olmuştu. Yıldızları izlerken uyuya kalmışım. Sabah kalktığımda annem kahvaltıyı hazırlamıştı. Herkes beni bekliyordu. Kahvaltımı yaptım . Babam arabada Suna ile beraber beni bekliyordu. Benden sonra annemde gelmişti. Bizi okula bıraktıktan sonra işe gittiler. Babam bizi almaya gelmişti.
Öğretmen Sunaya çok kızmıştı .Bu yüzden babamı odasına çağırmıştı. Babam ve annem eve gelince ona biraz kızmıştı. Yine yıldızları seyrederken uyuya kalmışım. sabah olmuştu. Bugün cumartesi olduğu için AVM ye gidecektik.
Ama öğretmenler çok fazla ödev verdiği için ben ve Suna evde kalcaktık. Annemler gitmişti.Hatta gideli 3 saat olmuştu ama gelmediler. Televizyonu açtım.Açtığım gibi zil çaldı.Teyzem gelmişti.Onu çoook seviyorduk.T elevizyonu açtığım gibi karşıma haber programı çıktı.Bir araba kaza yapmıştı.
Ama nedense araba bizim arabamıza çok benziyordu hatta plaka aynıydı . İçini gösterdiğinde annem ve babamı görmüştüm. Nasıl yani annem ve babam ölmüşmüydü.Hemen kazanın olduğu yere gitmek istedim ama teyzem izin vermedi.
Galiba bir daha onları göremeyeceğim. Yıldızları izleyip ve ağlaya ağlaya uyumuştum. Teyzem sabah olduğunda pılınızı pırtınızı toplayın sizi gizli evime götüreceğim dedi.Sabah kalktığım gibi valizimi hazırladım, giyindim, önemli eşyalarımı aldım. Sonra kardeşimin hazırlanmasına yardım ettim.Ağladım ağladım bir türlü kendimi durduramadım.
Onlarsız ben bir hiçim .Kardeşime ben bunu nasıl açıklayacağım. Kafamda yüzlerce soru vardı. Onlar nasıl kaza yaptı gibi...
Sanki şuan onların yanındayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞİMDEN SAKLARKEN
Teen FictionLeyla ve Suna iki kız kardeş. Ailesi bir trafik kazasında ölüyor. Bu yüzden teyzelerinde kalıyorlar ya da öyle sanıyorlar. Leyla kardeşi uyurken dışarı çıkar ve gördükleri karşısında kahrolur.Tam o sırada kardeşi uyanır ama Leyla kardeşinin bunları...