B-1

0 0 0
                                    


MEDİA: Mayıs








0535 678**** : Günaydın.. Aynı gökyüzüne bakarak uyanıyoruz ve sevgili değiliz. neden?

MAY: Teşekkür ederim canım almayım.Herkesle çıkmam ben bilgin olsun.

0535 678****: Neden öyle diyip sabah sabah moralimi bozdun ki.Burnun çok havada Mayıs bilgin olsun.

MAY: Okul için hazırlanıyorum.Rahatsız etmeyi bırakır mısın??

0535 678****:Tamam seni rahat bırakıyorum.Okulda görüşürüz.

MAYISTAN ;
Sabah sabah ne yaşamıştım bilmiyorum ama evden şimdi çıkmazsam Murat hoca ağzıma edecekti.Okulumuz kolejdi ama dizilerdeki gibi değillerdi.Çok baskıcılardı.Özel ders çalışma saatlerimiz vardı.Acaba okuldaki yazan çocuk kimdi ve ne yapmak istiyordu.Evden çıkıp babamın arabasına bindim.Babamın sabah toplantısı olduğu için annem bıraktı.Okulun bahçesine girdiğimde herkes bana bakıyordu.Ne olduğunu anlayamamıştım.Liva yanıma gelince günaydın bile demeden nolduğunu sordum.Liva bende sana onu soracaktım Ege sana yazmış ve onu terslemişsin neden çocuğu hem seviyormuş gibi yapıp hemde terslıyorsun?Evet Ege benim platonik olduğum çocuktu ama platonik değilmiş oda beni seviyormuş.Liva'ya hemen dönüp Ege olduğunu bilmeden terslediğimi söyledim.Hemen gidip Ege ile konuşayım en azından bir özür dileyebilirim diye bağırdım çünkü herkes beni kaba biri zannediyordı.Liva'ya Ege nerde diye sordum spor salonunda dedi.Basketbolcu bir çocuk başka nerde olabilirdi ki zaten.Hemen spor salonuna gidip Ege'yi buldum.

Mayıs: Ege biraz konuşabilir miyiz lütfen 2 dakikanı bile almayacağım.

Ege: Tabiiki de sabah ki terslemenin az olduğunu düşünüp terslemeye mi geldin?

Mayıs: Hayır Ege ben sen olduğunu bilmiyordum özür dilerim.

Ege: Sorun değil tersledim seni bende özür dilerim bu arada akşam bir yerde oturup konuşabilir miyiz?

Mayıs: Olabilir yazarım sana iyi dersler şimdiden

Ege: Teşekkür ederim sana da






























Evet ilk bölüm böyle oldu

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aynı GökyüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin