17 Bölüm 💕

188 11 4
                                    

İyi okumalar dilerim

______________________________________

Emin: Dokunma ban o pis ellerinle.

Firket: Şşş çok ayıp yakışıyor mu bu sözler sana.

Emine: Ne istiyorsun benden bırak gideyim.

Haşmet: Merak ettme gidiceksin ama ilk önce o Haşmet buraya gelicek canını vericek öyle.

Emin: Ne diyorsun sen ya sacmalama bırak beni bırak .

Fikret: Haşmet senin için niye bu kadar kıymetli.

Emine: Haşmet benim için kıymetli değil sadece benim yüzümden ona zarar vermeni istemiyorum bu.

Firket Emine'nin videosunu çeker Haşmete atar .

Haşmet videoyu görür görmez endişelenir Emineye bir şey yapıcak diye kormaya başlar.

Firkete Haşmete mesaj atar

Mesaj
Sana konum Atıcam o konuma yanlız gel. Yanlız gelmesen Emineye hiç istemediğin şeyler olur.

Haşmet konuma doğru sürer geldiğinde belinden silahını çıkartır depoya girer. Firket Emine'nin yanındadır.

Emine: Haşmet git burdan

Haşmet'in arkadaşından iki adam  gelir Haşmet'in kafasına silahla vururlar. Haşmet bayılır onu da bağlarlar sandaleye. Bir süre sonra uyandığında karşısına Fikreti görür elinde ateşte durmuş bir demirle.

Emine: Fikret yapma bırak gitsin lütfen.

Firket: Güzelim bana şuh Adam için yalvarma

Haşmet Fikretin Emineye güzelim demesine sinrilenir dişlerini sıkar. " Senin derdin benimle bırak Emine gitsin".

Fikret: Sonra gidicek ilk önce benim neler yapabildiğimi unutmuş da onları hatırlatıcam ona .

Emine: Fikret lütfen tamam bırak bak yalvarırım bırak gitsin Haşmet

Haşmet: Emine yalvarma şuh itte.

Fikret ateşte durmuş demiri Haşmet'in vicutuna bastırır.  Haşmet sesini çıkartmaz dişlerini sıkar sadece. Emine ağlamaya başlar.

Emine: Fikret tamam bırak gitsin.

Haşmet: Emine sesini kez yalvarma şuna dedim sana.

Firket Haşmet bayılana kadar bastırır demiri vicutunu her tarafına . Fikrete telefon gelir çıkar depodan. Emine ellini çözmeye başarır Haşmet'in yanına gider ipleri çözer.

Emine: Haşmet uyan lütfen uyan hadi.
Haşmet gözlerini açar Emineye bakar" E-emine".

Emine: Haşmet kalk hadi gitmemiz gerekiyor burdan.

Haşmet: Sen git ben ayağa kalkacak durma bile değilim.

Emine: Olmaz sensin gitmem hadi Haşmet lütfen. Emine Haşmet'in koluna girer arka kapıyı doğru yürürler. Haşmet Emineye bakar " sen buda dur dışarıda Adamlar olabilir.

Emine: Ama

Haşmet: Alması falan yok emine.
Haşmet dışarı çıkar dışarda kalan 3 adamla dövüşür. Emine yanına gelir.

Haşmet : Sana ne dedim ben.

Emine: Gidelim hadi.

Haşmet Emine'nin ellini tutar uzaklaşırlar deponun ordan. Takxi bulurlar.

Emine: Hastaneye gidelim

Haşmet: Gerek yok

Emine: Var bu halde eve gidemezsin.

Düşmanlık (EdhoTamamlandı)+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin