Eu: -Taci!
Luke:- de ceee??? Mă întreabă si dupa scoate limba afara....pentru a ma enerva .... Normal
Eu: - băăăi! Îmi este deja rău din cauza acestui zbor cu avionu' nu ma mai enerva si tu!!!! Spun asta si închid ochii încet pentru a ma putea calma si poate dormii putin.
Luke se uiata la mine cu o privire duioasa si ma ia in brate. Eu îl sarut si un chicotit se aude de pe locul din spatele nostru. Era o fetita care se holba la mine si Luke...pfff...era draguță..dar în ochii ei se vedea ca ea crede ca eu si fratele meu prostut am fi impreuna.....în fineeee....abea astept sa ajung in New York!!! Sunt foarte bucuroasa ca am putut trece peste acea întamplare cu parintii mei....adica MOARTEA lor....mda...gata cu amintirile neplacute! Am venit aici sa încep o noua etapa din viata mea!!!!
Deodata se aude o voce groasa care spune ,,Vă rog puneți-vă centurile pentru ca aterizam! Multumim ca ati zburat cu noi!,, eram atat de bucuroasa incat am fugit spre iesire...nu inainte sa iau o tranta sanatoasa din cauza unui scaun tampit! ....FUCK! Ce ma doare piciorul....am spus in gand si am plecat mai departe cu fratele meu in urma.
În aeroport a fost cea mai penibila faza de pana acum...mda cum m-am si asteptat ..... Am alergat si un om=PROST s-a izbit in mine parca intentionat si am alunecat....dupa care am mai si cazut pe un bagaj....dupa am cazut pe scari si am ajuns pe podea...si parca nu era de ajuns dar si un caine mi-a furat banii pe care îi tinem in mana.....pfff...un caine?!!!? ....îmi spun eu in gand.
Luke: te-ai lovit? Ma întreba dupa care incepe sa rada atat de tare ca s-a facut rosu la față.
Eu: daca mai razi te bat!!!!!!!
Luke: bine! Parca tu erai un asa-zis ÎNGER!!!
Eu: pfff....daca ma cheama Angel asta nu inseamna ca tre sa ma comport ca unul!!! Zambesc malefic si ma ridic de pe podea...POV. SARA
Vaaai!!! Abea astept sa imi intalnesc nepotica mea iubiiiita...dea...si pe prostutul meu mic de frati-su :)) .....in fine....aunt la aeroport...cu un semn in mana pe care scrie ,,Ana si Luke Winthen,,...abea astept sa ii vad!!!!POV. ANGEL
acum sunt acasa la matusa! Abea asteptam sa ajung aici! Yuuuupiii...ma simt parca as avea 8 ani ( desii am 16) ....mda....ciudat.....cred ca ies putin...am iesit la plimbare cum mi am propus...doar ca sa vad orasul.....poate...sa cunosc si baieti.... :))) . am vazut un magazin cu diferite si am decis sa merg sa cumpar ceva pentru a putea manca....dupa ce am cumparat ce vroiam ma indreptam in spre casa bucuroasa...din ,,neatentie,, m-am ciocnit de un corp solid...care se vedea ca trece des pe la sala ..ma uit in sus si observ niste ochi albastrii ca cerul senin dupa o furtuna.
,,-Buna...sunt Paul,, mi-a zis zambindu-mi fermecator lasand la iveala dintii ca perlele.
-Bbbbu..buna....ii spun eu incercand sa formulez un cuvant cu intelesPOV. PAUL
Ce fata...este atat de frumoasa...adicaaa..ăăăă...ce tot zic??? Este o fata obisnuita...ca oricare..cred...Bunaaa!! Eu sunt noua in chestia asta cu scrisul cartilor :))) asa ca sper ca ma veti lua mai usor.... :))) abea astep sa imi dati sfaturi...si poate un mic vot ca sa ma ajute sa continui cu aceasta carte :)) scuze daca am greseli....toata lumea are...cred...o sa incerc sa le remediez! totusi...sper sa va placa cartea... E PRIMA
CITEȘTI
Băiat bun V.S. Băiat rău
RomanceViața lui Angel s-a schimbat atunci când s-a mutat din România în New York pentru a uita de niște întâmplări neplăcute în familie când parinții ei au murit din cauza unui "accident" tragic, așa că s-a mutat împreună cu fratele ei mai mare la matușa...