Leyla sinif arkadaşlari tarafindan zorbalifa ugrayan bir kizdi her zorbaligi gormezden gelmeye calisiyordu. Ve onun gibi zorbaliga ugrayan bir arkadasi vardi ikiside cirkin oldugu icin zorbaliga uruyordu ama taki arkadasina yapilan igrenc seyden sonra hersey degisti...
O gun normal bir gundu ama yemek saatinden sonra sirasinda mektup gordu ve ustunde sunlar yaziyordu
*arka bahceye gel* bunu goren leyla arkadasinin bir suprizi oldugunu dusundu ama oyle degildi.Arka bahceye giden leyla hic kimseyi goremiyordu. Ani bir Sekilde kafasina gecirilen poset yuzunden bayilmisti...
Leyla uyaninca kendisini bir arabada buldu zorbaliga uradigi kizlar vardi. Leyla yaninda bayilmis arkadasi oldugunu gordu. Tam arkadasini uyandirmaya calisacakken arkadan birisi kafasina sopayla vurana kadar...
Leyla uyandiginda bir sandalyeye bagli oldugunu gordu bir ormandaydi hava kararmisti ve sonra birisi gelip leylayi arkasini dondurunce, leyla korkmustu ve leyla bunu zorbalik yapan kizlarin oldugunu ogrendi onune baktiginda leylanin tuyleri diken diken olmustu...
Leyla onunde arkadasinin kocaman bir atesin icine atildigini gordu leyla ciğliklar atiyordu *yapmayin o daha kucuk beni alin* diyordu onu dinleyen kimse yoktu arkadasinin kül oldugunu goren leyla sıranin Onda oldugunu biliyordu.
Ama biraz zamani vardi kizlarin ruzgar yuzunden atesi sonmek uzereydi zorbalar atesin yanina gittiler leyla cirpiniyordu ama basaramicakti ardindan kizlar geldi ve...
Leylayi alip atese Attilar leylanin ellerini ve ayaklarini cozmemisti ama ates sayesinde cozebilmisti Hemen kalkti ve yandaki gole girdi.
Bunu hic dusunmeden yapmisti hersey olabilirdi bogulabilirdi ama umurunda degildi cunku eger gole girmezse ustunde kalan ateşler onu oldurebilirdi.
Leylanin kollari ve ayaklari yanmisti. Gölden ciktiginda kizlarin gittigini gordu ormanda kaybolmustu yapabilecegi bir sey yoktu ormanin derinliklerine yurudu olmek istiyordu hayattan sogumustu leyla cok usuyordu. gece olmustu bir sey yapmasi gerekiyordu ayrica cok uykusu gelmisti.
bir ağacin altina oturdu ve kendi kendine * intikamımı alacağım hepinizi öldürecegim derken uyuya kalmisti. ruyasinda yeniden zorba kizlari gordu kizlarin öldüğünü ve bunu kendisinin yaptigini gordü kahkaha atiyordu.
Derken uyandi daha gündüz olmadigini gordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİMLİ CİNAYET
Actionzorbaliga urayip operasyon gecirip intikam almaya gelen kadin.