20

120 21 10
                                    

Jin pov:

Mă trezesc cam greu din cauza că am plâns cam mult .

Mă ridic din pat și încep să-mi fac rutina de dimineață . Când ies din baie văd niște haine pregătite pe masă și o hârtiuță deasupra lor.

Jinie hyung,

Sper că te simți mai bine hyungie ....îmi pare rău că te-am făcut să plângi...... Îmbracate cu aceste haine și coboară jos în bucătărie , acolo te mai așteaptă o surpriză (:
Cu dragoste TaeTae ♡

Când am citit acest bilețel m-am îmbrăcat repede și m-am îndreptat spre bucătărie .

Când am ajuns am rămas complet uimit sa vad micul meu dejun preferat și lângă acesta încă un bilețel.

Jinie hyung,

Sa mănânci tot ! Și sper să-ți placă. Te aștept.
Pupici !!!

După ce am terminat de mâncat am ieșit din casă îndreptându-ma spre locul in care mi-a spus Taehyung sa merg . Mă bucur așa de mult că a ieșit din cameră!!

După o oră de mers cu mașina am ajuns . Ce loc frumos ! Nu știam că există . Am coborât din mașină și am urmat cărarea rozalie. Pe marginile ei erau plantate multe tipuri de flori . De la cele mai mici până la cele mai mari . Când am ajuns la sfârșitul ei l-am văzut pe Taehyung . Era așezat jos pe o pătură iar pe patura erau multe mâncăruri printre care se aflau și preferatele mele .

Wow , ce loc frumos! " Spune Jin și îl i-a pe Taehyung în brațe începând a plânge" am fost atât de îngrijorat.... " Spune Jin ștergându-si lacrimile sărutându-i fruntea ." Acum tot ce contează este că suntem unul cu celălalt " spune Jin și îl ia pe Taehyung așezându-se jos începând să discute și să râdă împreună"

B̸l̸a̸c̸k̸ C̸a̸t̸ (K̸o̸o̸k̸T̸a̸e̸)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum