"Omg Jamie ik mag komen stage lopen daar hoe leuk en ik wil dit vieren ik ga taart halen kom jij zo naar mijn huis toe?" Roep ik als er opgenomen word ik spring rondes door het hele huis "ik kom er meteen aan zal ik langs de bakker gaan om taart te halen en ik trakteer" Jamie is net zo blij als ik ben dat ik daar mag stage lopen tijd skik tot dat Jamie er is."heyyyy meiden wat leuk hier ik jeb je favo taart gehaalt en bier om dut te vieren" Jamie staat met een tas en een hele grote doos bij de deur "kom binnen meid dan laat ik je de mail zien" ik doe de beur voor de open naar de kamer en pak mijn laptop die op de bank stond en open de mail en loop naar de keuken waar Jamie staan met de taart en bier
Beste Lies Schraap ik heb heel goed nieuws je mag hier komen stage lopen en ik heb een paar punten die ik heel goed vond ten eerste ik vond dat je je zelf was aan de telefoon ten tweede vind ik je editor werk die je had gestuurd heel goed ik heb het ook even laten zien aan de editors die wij al hadden op kantoor en die hadden geen min punten en ik heb je school gebeld en overlegt en wij vinden dat je hier mag stage lopen je kan volgende week al beginnen dus zie ik je dan
Vriendelijke groet
Raoul De GraafAls Jamie de mail gelezen heb kijkt ze me blij aan "volgende week gewoon al hé gaan we dat vanavond vieren in de club en dit keer dan niet weer zo dronke worden aub" Jamie kijkt mij vragend aan en ik knik. Als de taart op is en ik het laatste slokje bier in mijn bloed laat gaan. "Kom je dan bij mij eten?" Vraag ik aan Jamie "oke kan wel kan ik dan ook bij jou slapen want gister dat naar huis gaan was echt kut" Jamie kijkt mij heel smekend aan en ik knik "natuurlijk kan dat maar wat gaan we dan eten, maccie? Vraag ik aan Jamie. Tijd skip van een uur. "Jamie ben je klaar want dan gaan we even naar de mac" Jamie komt aan huppelen en we pakken onze jassen en stappen de auto in. Als ik mijn telefoon wil koppelen aan de Bluetooth zie ik ineens dat ik een gemiste oproep heb "Jamie iemand heeft me gebeld dus ik ben die even terug" Ik tik het nummer in en begin met wachten "Hallo spreek ik met Lies Schraap?" Hoor ik als er opgenomen word "ja daar spreekt u mee waarmee kan ik u helpen?" "Nou ik ben Raoul ik dacht ik ga eer Lies even bellen want ik wil even met je over leggen over het stage lopen ik heb namelijk nog 2 bureaus over op kantoor en ik dacht dan kan jij kiezen oke je kan kiezen uit of naast matthy bij het raam en matthy is zelf ook editor of naast milo die de site enzo doet dus aan jou de keuze" ik denk even na en dan weet ik het ."Doe mij maar naast matthy want die kan mij dan helpen als ik hulp nodig heb" Jamie kijkt mij aan een ik gebaar zo van dat het van mijn stage is "ja ik zal het dan aan hem vragen is het goed als ik je zo terug ben en je kan mij ook altijd bellen als je nog vragen heb" ik voeg even zijn nummer in in contanten. Bij de mac aan gekomen bestellen Jamie en ik onze bestelling en gaan zitten bij het raam zitten en wachten op onze bestelling. "Omg kijk daar is robbie, oja wat ik je al zo lang wou vertellen maar steeds mislukte is dat ik met een jongen aan het praten ben die robbie heet en die nu uit die auto stapt" Jamie kijkt naar de jongen die uit de auto stapt "is dat hem leuk zullen we ander vragen of hij bij ons gaat zitten dan kan ik hem ook beter leren kennen of us dat geen goed idee?" "Ja dat kunnen we vragen zal ik hem dan even bellen ik heb zijn nummer" Jamie heeft heet telefoon al gepakt en typt het nummer in "Hallo met Robbie van de graaf" ik hoor hem door de telefoon en hij loopt langs ons dus daar kan ik hem ook hooren "Hallo met Jamie ik zag je net bij de mac en je liep net langs mij heb je misschien zin om bij mij en een vriendin te zitten?" Robbie kijkt achterom en ziet ons zitten en komt op ons aflopen. Even later zijn onze bestellingen er en heb ik die robbie iets beter leren kennen het lijkt mij vest een leuke gast en elkekeer keek Jamie Robbie echt aan net of ze verliefd is en die twee zaten al naast elkaar. Ineens word ik gebeld het is Raoul ik laat het aan Jamie zien en neem op en loop even naar buiten. "Heyy ik heb het even aan Matthy gevraagt en hij vind het goed en ik hen nog wel een paar dingen die je mee moet nemen heb je een papier en pen bij de hand? Want het zijn een paar dingen oke ik noem ze ander wel op en stuur ook het lijstje naar je toe" Raoul heeft het lijstje op genoemt en ik loop weer naar Jamie toe en ik zie dat ze dichter bij elkaar zitten ik maak er snel een foto van en ga dan bij hun aan tafel zitten en dan krijg ik het lijstje die Raoul zou sturen ik zie gelijk dat het een heleboel is."Jamie zullen we weer naar huis gaan het eten is toch op" Jamie knikt van ja en ik pak de sleutels van tafel en ik zeg doei tegen Robbie en Jamie geeft hem een (afschiet) knuffel we stappen de auto in en we naar huis rijden en op de bank ploffen Zeg ik : "hey Jam zet je airdrop eens aan" en ze zet haar airdrop aan en ik stuur die foto van haar en Robbie "omg waarom heb je een foto van ons gemaakt dit kan echt niet en o ja ik heb eigenlijk niet meer zo veel zin om naar de club te gaan" Jamie zegt het maar ik zie ook dat ze het meent. "Ik heb ook niet zo veel zin meer om naar de club te gaan maar blijf je wel hier slapen en morgen ga ik voor de eerste dag naar het kantoor" Zeg ik want ik heb er echt zin in "ja prima laten we dan wel nu gaan slapen anders kom je daar morgen helemaal moe aan" Jamie legt haar telefoon weg en pakt haar pyjama en we gaan slapen "slaaplekker"
1156
Ja hoofdstuk 2 alweer im heb hier heel lang aan zitten twijfelen of ik deze uitbracht maar toch gedaan en ben nu aan het werk aan hoofdstuk 3☆Laat even een sterretje achter☆
JE LEEST
stage op het bankzitters kantoor
Non-Fictionje moet voor je school stage lopen en je heb je interesse op het bankzitters kantoor en veder ga ik nog niks zegge 😀😀