"Bitti mi şimdi ? Bir daha hiç konuşmıcaz mı ? " diye fısıldarken sesim o kadar aciz çıkmıştı ki, kendimden tiksindim. Çünkü bir erkek için ağlayan kızlardan hep nefret etmişimdir. Ama şimdi o duruma ben mi düşmüştüm ?
"Evet" derken kendinden o kadar emindi ki, bayılcağımı sandım bir an. Arkasını dönüp giderken "Emin" diye seslendim arkasından. Bana döndüğünde titreyen sesimle "son kez sarılabilirmiyim sana?" diye sorduğumda yüzüne alaycı bir tavır aldı kafasını sallarken bir iki adım attım. Ona sarılcağımı sanıyodu.
Puhahah bok yesin.
Yüzüne tokatı yapıştırdığım gibi "Geber orospu çocuğu" diye cığırırken yanından hızlıca uzaklaştım.--
Ben Derin Gümüş Sosyetenin gözdesi olan Murat Gümüşün kızı. En yakınım olan Eda Sever çocukluktan gelen bir arkadaşlığımız var herkesten önce geliriz ikimiz içinde. Ailelerimiz de bir o kadar yakındır. Buraya daha sonradan taşınan Burak Tufan. Her ne kadar geç katılsa da yanımıza bizim için aileden sonra gelen ilk kişiler birbirimiziz.
Ben ve Eda 7 yaşındayken tanıştık Babamın ve Edanın babasının ortak olmasıyla tanıştık. Burakla ise okulda tanıştık. Babasının bizim arsamizi kiralamasiyla daha da samimi olduk.
Kendimi tanımlamam gerekirse fazla samimi, arkadaş çevresi geniş, sürekli sırıtan aptalın tekiyim. Tamam güzel olan aptallardan. Hayır egom falan yok sadece dalga geçiyorum!-
Üniversite'nin ilk gününden nasıl giyinmeliyiz diye Edayla konuşurken Aklıma yeni aldığım yırtık siyah kot pantolonum geldi. Üstüne birde salaş bir kazak giyersem tamamdır bu iş!"Buldum!" diye cığırırken Eda yerinde sıcrayıp "Göster hemen!" diyip kahkahayi patlattı. O Gülünce bende refleks olarak gülmeye başladım. Abimin içeriye dalmasıyla dikkatimizi abime vermiştik.
"Ne anırıyosunuz lan?" diye sorunca bizim Edayla birbirimize bakıp sırıtmamız bir oldu."Abim yo yo ne geçiyor sizin aklınızdan yine?" diye sorunca Eda kapıya koşup kilitledi. Ben sırıtınca, "Tamam arkami dönüyorum 2 dakika içinde giyindin giyindin yoksa azini yüzünü kırarım" diye çirkefleşince, Ben hemen dolabima yöneldim. Siyah dizi yırtık kot pantolonumu hemen altıma geçirdiğim gibi dolabı gözümle taradim ama bisey bulamadım. Eda'ya dudak bükünce hemen yanımda bitti ve siyah bir omuzu düşük üzerinde dudak baskısı olan salaş kazaği bana verdi. Ben elime aldiğimda Abim "Son 30 saniye Derin" diyince hemen üzerimdeki beyaz tişörtü çıkarıp attım. Kazaği giydiğimde hemen saçımı dağınık topuzdan kurtardım.
Abim sırıtarak arkasını döndüğünde kaşların istemsiz olarak çatılmıştı. Neden sırıttığıni sorma gereği duymadan, etrafımda döndüm. Abim ıslık öttürerek gelirken "heytt bee yavruya bak." diyince sırıttım. Abim '' hadi güzel oldun gidiyom ben dedi. Eda "Duuğğr!" diye böğürünce ikimiz de Eda'ya döndük. Eda elinde leoparımsı gözlüğümü ve beyaz tüylü çantamı sallayarak gösterirken biz birbirimize bakıp sırıtirken Abim "Hadi ama tak şunları da gidicem ben" diyince, ben hemen Edanın elinden gözlüğü ve çantayı alıp taktim. Abim "Güzelsin hadi kaçtım ben" diye kestirip atinca bende babama sordum. Hıh abim takmazssa bende babama sorarım.-
Üniversitenin ilk günü nasıl havayla girdiysem birine çarpmam bir oldu.
" Önüme baksana be hayvan" dememle azimin bir karis açık kalması bir oldu. Hızla Burağa sarılırken
"Ya sen hanı Antalya'da okucaktin aptal!" diye söylemem bir oldu.
Burak alınır gibi yaptı ama alınmadığı bariz ortadaydi.
" Gidiyim istiyosaniz he ?" diye sorunca kafasina yapıştırmam bir oldu.
"Çok sevindim laann!" diye bağırınca bir kaç gözün üstümüzde olduğunu farkettim ama aldırış etmeden, koluna girip dolaşmaya başladık. Burak nasıl babasını ikna ettiğini anlatırken bir eli bileğimde hissetim.Gözlerim dolarken ne yapacağimi şaşırmıştım.
Henüz burda gerçekten yeniyim. Nasıl yazıcağimi yavaş yavaş ögrenicem bu zaman içerisinde sizde bana yardımcı olursanız çok sevinirim.
Resimde ki ise Derin'nin giydiği kıyafetler.