kalan yerden devam...
Jeok beong: gördünüz mü ben bölge açtım,wuağaha
Ha-na:sen değil o açtı :)
Her kes arkasına döndü. So Mun geri dönmüştü. Her keze gururlu bir bakış attıktan sonra kötü ruhları dövüp,onları tek tek çıkarttılar.
Siğnağa döndüler.(her tuc yazarı öyle siğnak diyor bende öyle yazdım)Mun olanları anlatmaya başladı.
Mun:Orda biliyormusunuz kimi gördüm?Wigenin kizi. İsmi Jade'ymiş-
Mo Tak:aşık oldum deme ama fazla shipe katlanamayız,bir tanesi bile yetiyor diye Jang Mul'a bakarak sırıttı.
Jang Mul:aşkın yaşı olmaz!hem Bayan Chu isterse evleniriz.
Bayan Chu:hadi ama güldürme senle mi?Bu yaşta kim evlenir hem senin gibi insana
Hana:hadi ama Mun'un lafi yarı kaldı.
Mun: teşekkür noona eee-
Mo Tak:Mun derken,Bayan Chu'yu bırakalım,Mun evlenmeli bence. Ya dur birde Hana ve Jeokbeong var. Ama Jeokbeong'un pek kiz arkadaşı olabileceğinden emin değilim. Kendisi nerede?
Bayan Chu:dükkana gönderdim,soju getirecek, Mun'un dönüşünü kutlamalıyız bence.
Mun: lafimi devam edebilir miyim?
Hana: edebilirsinde,başkalar dinlemeyi bilmiyor sanki.*Her kese bakarak bir Side eye bakışı attı(kurban olduğum bir zahmet:) ).her kes tek tek sustu.
Mun:Wigen kizi ile konuşmak istedi ben ona yardım ettim,fazla bir şey değil ,bir de orda 5 avcıya telekinezi kullanmayı öğrettim.5 kişiyi eğittim,küçümsemeyin,ama orda çok güzel yerler vardı. Hatta küçükken orda okumak istiyorumdum,belki avcı olmazsam oradan bir üniversiteye giderdim.
Bayan Chu:hadi ama sen olmazsan biz ne yaparız öyle deme,sen olmayan 6 ay bile bizim için çok zor geçti,öyle deme bir daha.
Hana: Bayan Chu doğru diyor.
Mo Tak:hiç özlemedim,git.
Bayan Chu Motak'in kafasina vurdu.O sirada Jeok beong'da geldi.
Mun:özle diye ölmüyorum,istersen özleme!Jeok beong:kim kimi özlemiş?
Hana:Motak Mun'u çok özlemiş onu konuşuyorduk değil mi Motak?
Mo Tak:evet,evet hatta çiçekle bekledim onun gelmesini.
Jeok beong: So Mun orda ne yaptın?Kiz arkadaşı falan mi edindin,bu kadar mutlusun, sebebi ne acaba?
Bu sefer Hana Jeok beong'un kafasına vurdu. Jeok Beong ashsh dedi lagi yarı kaldı.
Hana:sende ikinci MoTaksin.O oraya kendine kiz bulmaya mi gitti?Bu kadar merkaliysan sende gitseydin,birlikte.
Bayan Chu:Hana doğru diyor o kadar meraklı iseniz,sizde gitseydiniz, burda oturup kiz arkadaşı ağaçtan düşeceğini mi beklıyorsunuz,ahh sizin,Tabii sizin burda kaldığınızın sebebi belli. Beni ve Hana'yı katil yapmaktı.
Jeok beong:özür dileriz.
Mo Tak:özür dilemiyoruz. Yung'a gideriz.
Hana: adım attı... som ağızlı senin yüzünden, Yung'a bu akşam sen gidersin , bu gidişle.
Mun:yakınız hem 2 seviye bence 2 kişi giderse yeter,yada tek ben giderim.
Hana:ya tuzak ise, olmaz seninle biri gelmeli
Mun:nerde olduğunu tam olarak biliyor musun?
Hana:evet.
Mun:o zaman sen gel.
Hana:tamam.
X'....e geldiler.
Mun: dur burda
Hana:ne oldu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The uncanny counter season 3
ActionS2 min sonunu pek beğenmediğim için bu hikayeye başlıyorum, umarım beğenirsiniz,iyi okumalar :)