Šetnja

465 47 8
                                    


(Uređeno )

Idemo što čekaš moja mama je rekla dok je pucnula prstima između  mog nosa i mobitela.
Što  ?rekla sam sam živčano i pogledala ju.
Što?Što?Govorim ti već  pola sata da lunu prošetaš rekla je dok je pokazala prstom na mog psa lunu...
Pa izvedi ju ti.... ionako sad ideš  rekla sam dok sam nastavila tipkat po mobitelu...
A ne,ne mlada damo neću  se ja šetati  s psom prije noćne  smjene na poslu ti si ionako poslje cjelu noć  doma,a sad kreni rekla je dok je na mene bacila vodilicu za psa.
Dobro!rekla sam živčano dok sam pospremila mobitel u đep  i zivcano se ustala.
I da znaš  netreba mi vodilica!Luna je dobar pas!vikala sam joj i dalje dok sam obukla papuče  na noge i došla  polako do svog psa.
Dođi  idemo u šetnju ...
Rekla sam dok sam krenula van te ona zamnom...
Izašla  sam van i stala kraj nje i čekala  te je moja mama izašla  van.
Hajde vidimo se ujutro rekla je dok je ulazila u auto.
Da vidimo se... promrmljala sam dok mi je ona iz auta mahnula te me zasljepila svjetlom dok se okretala da izađe  van iz dvorišta.

Šta šta  me gledaš ? Požuri se... rekla sam živčano svom psu koj me kriv ni dužan  zbunjeno gledao.
Stajala sam vani na hladnoći dok se moja gospođica šetala malo ljevo malo desno...odjednom sam ju čula  kako reži  i počela  je naglo trčati ..
Ne Luna stani viknula sam te potrčala  za njom ne u šumu  glupi psu!Nastavila sam vikat dok sam još  trčala  za njom ali sam ju izgubila iz vida.
Luna, luna! Vikala sam dok sam stajala u šumi usred ničega.Shit!Mislima da sam se izgubila.
Trebala sam uzet prokletu vodilicu...Luna!

Luna? Ugeldala sam ju kako se skriva u grmlju i cvili.
Ajde curo dođi  rekla sam dok sam mahnula rukom...ali ona je izgledala ko da će  umrjet od straha i nije se htjela pomaknut s mjesta.
Luna koj vrag rekla sam dok sam došla do nje i pokušala  ju povući  za ogrlicu ali se ona ukopala na mjestu i ne maknut se.
Ok luna plašim  me rekla sam dok sam ju vukla ali ništa  ona je samo gledala u istom smjeru i cvilila.
Luna? U što  to gledaš ?rekla sam polako dok sam se okrenula i jedno 2-3 metra od sebe ugledala 2 velika, crvena, okrugla oka.
Koj vrag rekla sam dok sam uzela korak naprjed da bolje vidim što  je to ali je onda to iskoračilo  pred mene. Vuk?Ne nemože  bit vuk nema ih ovdje razmišljala  sam dok se ta životinja  nije najednom glasno zarežala i skočila  ispred mene...
Luna idemo viknula sam dok sam počela trčati ,nisam imala pojma kuda idem sve što sam vidjela ispred sebe jest bila gomila drveća i onda sam se spotaknula.
Ne,ne,ne govorila sam brzo puštajući se ali me nesto povuklo unatrag.Dok me vuklo okrenula sam se i vidjela onog vuka kako me grize za nogu i vuče. Svojom drugom nogom sam ga snažno  udarila po gubici i čim je on počeo trest glavom ja sam se ustala i počela bježati dalje ...noga me ubijala, trčala sam se ne osvrćući se i onda sam se brzo sjela na zemlju iza drveta i pokušala se smirit da me ne nađe ... polako sam povukla hlače prema gore i vidjela ogromnu krvavu ranu.Sranje!Uzdahnula sam duboko da se ne rasplačem  i onda sam cula nesto kako šuška  i polako se nagnula da vidim što je to.Molim te budi luna,budi luna govorila sam dok nisam opet ugledala ono stvorenje i brzo se opet sakrila.Čula sam kako polako koraća sve bliže i bliže pa sam se uspaničila , digla i počela  brzo dalje trčati...trčala  sam sve dalje i dalje i uskoro sam se našla  na cesti i izletila pred auto,brzo sam otišla do suvozačevog mjesta i otvorila vrata te vidjela stariju gospođu  koja me u čudu gleda.
Pomozite mi molim vas rekla sam i ona je brzo kimnula glavom te sam si ja sjela i ona je nastavila vozit...a ja sam ostala bez svjesti...

Ej znači  ovo je moja nova knjiga, nadam se da vam se sviđa ...

Prokletstvo ili dar?Where stories live. Discover now