بهترین فیلمهای سینمایی سال ۲۰۲۴ که باید منتظرشان باشید
1. Dune: Part Two
دنباله فیلم تحسینشده Dune در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. این فیلم که بر اساس رمانی به همین نام اثر فرانک هربرت ساخته شده است، داستان پل آتریدیس را دنبال میکند که باید برای نجات خانواده و مردمش، سیاره بیابانی آراکیس را کنترل کند.
2. Oppenheimer
فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان، داستان زندگی جی. رابرت اوپنهایمر، دانشمند فیزیک و پدر بمب اتمی را روایت میکند. این فیلم با بازیگری کیلین مورفی، سیلیان مورفی و امیلی واتسون، یکی از مورد انتظارترین فیلمهای سال ۲۰۲۴ است.
3. The Marvels
دنباله فیلم Captain Marvel با نام The Marvels در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. در این فیلم، بری لارسون بار دیگر نقش کاپیتان مارول را ایفا میکند و به او تیه یانگ و ایمان ولانی به عنوان Ms. Marvel و Monica Rambeau اضافه میشوند.
4. Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One
5. Wonka
فیلم Wonka به کارگردانی پل کینگ، داستان زندگی ویلی وانکا، شخصیت محبوب داستان چارلی و کارخانه شکلاتسازی را روایت میکند. در این فیلم، تیموتی شالامی نقش ویلی وانکا را در دوران جوانی ایفا میکند.
6. Barbie
فیلم Barbie به کارگردانی گرتا گرویگ، اقتباسی از عروسک محبوب باربی است. این فیلم با بازیگری مارگو رابی، رایان گاسلینگ و کیت مککینون، یکی از مورد انتظارترین فیلمهای سال ۲۰۲۴ است.
7. Spider-Man: Across the Spider-Verse
دنباله انیمیشن تحسینشده Spider-Man: Into the Spider-Verse در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. در این انیمیشن، مایلز مورالس با دیگر اسپایدرمنها از دنیاهای مختلف موازی متحد میشود تا با دشمن جدیدی به نام Spot روبرو شود.
8. The Little Mermaid
نسخه لایو اکشن انیمیشن محبوب The Little Mermaid در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. هالی بیلی در نقش پری دریایی آریل و لین-منوئل میراندا در نقش آهنگساز Sebastian در این فیلم بازی میکنند.
9. The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes
10. Trolls Band Together
دنباله انیمیشن محبوب Trolls در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. در این انیمیشن، پوپی و دوستانش برای نجات دنیای خود از یک تهدید جدید تلاش میکنند.
معرفی سایت پرشین وید
اگر به دنبال دانلود فیلمهای جدید هستید، میتوانید به سایت (persianvid.com) مراجعه کنید. این سایت جدیدترین فیلمهای سینمایی و سریالهای تلویزیونی را با کیفیت بالا و دوبله فارسی ارائه میدهد.
https://persianvid.com
YOU ARE READING
بهترین فیلمهای سینمایی سال ۲۰۲۴ که باید منتظرشان باشید
Actionبهترین فیلمهای سینمایی سال ۲۰۲۴ که باید منتظرشان باشید سال ۲۰۲۴ از نظر سینمایی سال پرباری خواهد بود و فیلمهای مورد انتظار زیادی برای اکران در نظر گرفته شدهاند. از دنبالههای مورد انتظار فیلمهای محبوب گرفته تا فیلمهای ابرقهرمانی جدید، ژانرهای مخ...