Hazafele tartok éppen egy baráti találkozóból gyalog mivel nem volt nagy kedvem biciklivel menni és a kocsim pedig fejlesztés alatt állt. Befordulok az egyik utcába amikor meghallok egy sikítást. A hang irányába nézek ami egy sikátorból jött.
Odafutok és meglátok 5 férfit körülbelül 40-50 évesek lehetnek és egy... Kis fiút? Az egyik férfi felakarta emelni a gyereket a nyakánál fogva, de közbe szóltam.
-Hé! Takarodjatok innen és engedjétek el a fiút! -kezdtem mérges lenni amikor elővett egy pisztolyt
-Mi lesz ha nem megyünk el? Hm?!-tartotta a fegyvert a fiú homlokához erőszakosan és oda nyomta fenyegetően. A fiú sokkolt állapotban volt.
-Kotródjatok innen vagy különben mind a sittre kerültök, gazemberek!-előveszek egy kést és a betolakodókra mutatok./meghúzta a ravaszt/
. . . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.Nem volt benne töltény.
Mind az 5 megijedt és hátrálni kezdett. Odamentem a fiúhoz majd letérdeltem elé. Szegényke nagyon megijedt. Ránéztem még utoljára gyilkos pillantással a pasikra akik azon nyomban elfutottak.
A fiú szemeibe nézek és kedvesen megszólalok.
-Jól vagy? Bántottak?
Nem válaszolt... Észrevettem valami furcsát... A fején van két kis szarv. Nem ember? Nem szóltam, mert emberinek nézett ki. Pár perc múlva megszólal egy teljesen idegen nyelven. Nem tudom mit csináljak. Hogy tudassam vele hogy biztonságban van, ha nem érti mit mondok?
-Tudsz beszélni az én nyelvemen?
-Egy... Kicsit. Megérrteni megertem cak bszélni nem tuudom-gondolkodott a szavakon
-Mi a neved?
-N...Noah..te..bámta...bántani...fosz emgem? -kérdezte még mindig félve.
Aranyos ahogy küszködik a szavakkal: gondoltam magamban
-Noah... Szép név. Az enyém Vexthral. Hívj Vexnek.
Bólint egyet majd segítek neki felállni.
-Hol laksz? Szüleid hol vannak?
-...Nem..innnem valosi vagy..vagyok..
-Nincs itt házad. Igaz?
Bólint és rám néz mintha összedőlt volna a világ. Nem tudta mit csináljon. Új környezet új emberek.
-Megtanítom neked ezt a nyelvet ne aggódj.
-Kösszii. -egy kicsit megállt majd folytatta- Elvessztek azz emlekeim....de.. Tudom.. Egy massik bolygoról szarmazóm...
-Másik bolygó? -felsóhajtottam. Nem tudom mit kezdjek vele. Nincs háza. Nincs családja. Nincs senki és semmi amit ismerne itt vagy biztonságos lenne számára.
Hirtelen felemelem a fiút menyasszonyi pózba amikor észreveszem hogy majdnem elesik majd elkezdek hazafele sétálni. Látom az arcát hogy halvány rózsaszínbe vált. Nagyon cukker.
A házamhoz érve bemegyek majd leültetem Noahot a kanapéra. Törökülésbe ült, kezeit a lábára tette. A pulcsija ujja nagyobb volt így szinte teljesen eltakarta a kezét. Engem nézett hogy most mi lesz. Olyan ártatlanul néz ki...
-Figyu... Mivel nem tudsz hova menni ezért úgydöntöttem nálam fogsz lakni később pedig kitaláljuk mi legyen veled.
-Ténjleg... Marad..hatok..?
-Igen. Persze. Egyébként hány éves vagy?
-2301 vagjok.
-2301!? Én.. Uhm.. Bocsi. 16 évesnek néztelek, drágám. Rengeteg év van közöttünk.. -néztem gyönyörű kék szemeibe amikben lehet látni a csillogást és a megkönnyebbülést. Észhez térve jutott el az agyamig hogy lebecéztem. Hoppá...
Noah arca felvett egy erőteljesebb rózsaszín árnyalatot és a földre nézett azonnal én pedig csak elmosolyodtam a reakcióján.Nem teljesen bízott bennem, de tudta hogy nem fogom bántani.
-Ha nem vagy ember akkor mi vagy ha szabad kérdeznem? Gondolom angyal nem mivel vannak szarvaid. Földönkívüli..? -kérdeztem meg amire már egy ideje kíváncsi vagyok.
-Nem.. Demon...vagyok...Végül 3 órán keresztül tanítottam neki hogyan kell használni a nyelvet ami egészen jól ment neki gyakorlás után. Nagyon ügyes hogy mennyire könnyen és gyorsan tanul.19:47~
Elmentem megfürödni, de siettem mert nem akartam hogy Noah sokat várjon rám szóval 7 perc alatt végeztem. Odamegyek hozzá majd egy könnyed mozdulattal a két lábára állítom.
-Mit.. Mit csinálsz..? -megijedt a hirtelen cselekvésemen és el pirult ma már harmadjára. Ilyenkor nagyon aranyos hogy zavarban van.
-Fürdened kell. Nem maradhatsz így. Kövess. -elindultam a fürdőszoba felé miközben Noah végig szorosan követett engem mintha élet halál kérdése lenne. Megálltam az ajtó előtt.
-Itt vagyunk. Ha kész vagy a fürdéssel gyere vissza a nappaliba. Majd ezeket a ruhákat vedd fel. -mutattam a szekrényen lévő ruhákra ami egy alsónadrágot, egy pulcsit és egy hosszú szárú melegítőnadrágot takart. Ezután elakartam menni de-
-Várj..!
Megállok és visszanézek Noahra.
-a bolygómon nem szoktunk fürödni..démonok nem fürdenek..mindegy milyen démonok...inkább lávában..Én.. Segítesz hogyan kell használni a dolgokat...mi micsoda...? -nézett rám kétségbeesetten
-Persze. -megmutattam neki hogyan kell használni a zuhanyt, a csapot, hogyan kell beállítani a vizet, tusfürdő stb.
-Most viszont magadra hagylak.
-V-vex! Megkérhetlek.. Hogy maradj az ajtónál...?
Megállok majd egy kis csend után megszólalok.
-Ha akarod maradhatok. Akkor kint megvárlak. Nem megyek sehova ne aggódj. Ha valami nem megy szólj és meghallom.Megfordulok majd kimegyek és becsukom az ajtót magam mögött.
30 perc múlva végzett és kinyitotta az ajtót. Szerencsére nem kellett neki segítség. Elmosolyodom a látványon mivel a ruháim vagy 2x akkorák mint maga Noah.
-Nem gondolod hogy egy kicsit nagyok rám...?
-Aranyos vagy benne. Nekem tetszik. Olyan vagy mint Levi az egyik animéből. Alacsony de felnőtt. Cuki.20:17~
Megmutatom Noahnak a vendég szobámat majd egyből felmászik az ágyra és elalszik úgy hogy még be se takarózott pedig tél van. Imádnivaló látvány!
Az oldalán fekszik a térdeit pedig felhúzta a mellkasához. Az egyik keze a feje alatt a másik pedig mellette. Szőke haja a szemébe hullik. Adok egy puszit az arcára. Nem tudom miért tettem.. Csak.. Megakartam tenni. Betakarom a takaróval ezen cselekedet után pedig bemegyek a szobámba lefekszem az ágyamra és én is elalszok. A szobám a vendég szoba mellett van.20:21~
Heyya srácok!
Új könyv, mi? Eddig hogy tetszik? Próbálom érdekessé tenni hogy ne legyen olyan unalmas. A helyesírási hibákért bocsii. "Amiket Noah mond azok szándékosan vannak elírva."
Ha tetszik eddig írj egy kommentet és küldj egy csillagot.Szép estét kívánok mindenkinek! Jó éjszakát. És olvasást ;)
(Most 0:04 van lol)
YOU ARE READING
Elfeledett múlt
ActionEgy nap egyszer csak megtörténik. Megváltozik az életem. Ha nem találkozok vele akkor máshogy alakult volna. Múlt? A jövőben kiderül. Szeretem őt vagy nem? Érzek, de nem is. Akarom, de nem is. Ő mit gondolhat?... Elmegy... Marad? Enyém.