2. bölüm

38 6 35
                                    

Selam bulutcuklarımm ☁️
Bir önceki bölüme yapılan oylarınız ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim beni nasıl mutlu ettiğinizi anlatamam.
Ve bugün yeni bölüm ile karşınızdayım. y
Yavaş yavaş Aybiçe yi tanıyacağız .

Ben  bugün daha enerjiğim sizleri merak ediyorum sizler nasılsınız. Yazdıklarımı nasıl buluyorsunuz ? Her birinizin yorumları benim için çok kıymetli burda kendinizden bahsederseniz zevkle okurum .
Daha fazla uzatmadan sizleri de sıkmadan bölüme geçelim. 🌸🌸

Bulutlar yavaş yavaş dağılmaya başlamıştı. Arabamı kampüsün uygun bir yerine park ettim ve   çantamı da alıp arabadan indim.

Dersim'in başlamasına az kalmıştı hızlıca içeri girip kandinden sıcak çikolatamı alıp yukarı sınıfıma çıktım. Türk Dili ve Edebiyat öğrencisi 3. Sınıfım okuduğum bölümden çok memnunum okulumdan da okuduğum okul İstanbul'un en iyi 5 üniversitelerinden .

Hocanın derse girmesi ile kendimi derse vermeye çalıştım. Vize haftası yaklaşıyordu neyse ki ezberim çok iyi ve rahat bir şekilde geçirebiliyorum bazı derslerimi . Hocanın bilgisayardan tahtaya yansıttığı notları hızlı bir şekilde önümdeki deftere not aldım . Sınıfta gözlerimi gezdirdim ve bir kaç kişinin uyukladığını görmek gülümsetti. Bir süre daha dersi dinledim ve ilk dersim bitmişti.

Dersim'in bitmesi ile bahçeye inmek istedim biraz temiz hava almak iyi gelecekti .

Dışarı çıktım ve boş bir banka oturdum elimdeki telefondan biraz Instagram hesabıma girdim o sırada dizimin önünde bir haraketlilik hissettim başımı kaldırmamla çok tatlı yavru sarı bir kedi gördüm tüyleri ıslaktı ve sanırım üşüyordu. Hava ne kadar açmış güneş çıkmış da olsa ıslandığı için titriyordu . Hemen yerden alıp trençkotumun içine katıp biraz ısıtmaya çalıştım ve aç oldugunu düşünerek hep çantamda taşıdığım mamalardan biraz verdim .

Bir süre sonra keyfinin daha yerinde olduğunu fark ettim. Annesi birazdan gelir diye düşünerek yere bıraktım çok tatlıydı hayallerimden biri de bir kedi ya da köpek sahiplenmekti ama şuan için pek oluru yok gibi . Evde pek durmuyordum . Okul , staj ve cafe derken kendime bile zor vakit ayırıyordum . Şuan bir kedi sahiplensem bile ona uygun bir hayat karşılayamayacağım için korkuyordum . İnsan bile ilgi isterken , eğer sahiplendiğim kediye ilgi gösteremezsem çok üzülürüm.

Günüm hızlı bir şekilde geçmişti derslerime girmiş ve sonunda okuldan çıkmak üzereydim .

Tam arabama binmek üzereyken birinin bana seslendiğini fark ettim.

Aybiçe !

Arkamı dönmemle güne lanet etmeye başladım an itibariyle.

- Eveeeet karşınızda Selim! Bu çocuk kırılmasın diye sen  uğraştıkça alttan aldıkça inadı mı tutuyor Aybiçe ?
- Bilmiyorum Feriha bilmiyorum .
-Ayyyy Aybiçe içinden çıkıp çocuğa kafa atacam artık yeter .
- sen mi ben mi Feriha sen mi ben mi ?

Neredeyse bir senedir benden hoşlanıyordu. Üniversite ikinci sınıfta arkadaşımın doğum gününde karşılaşmıştık nerden karşılaştıysak offf offff .  Bana yaklaşmaya başladığında Feriha ile iç savaşıma son verdim.

Bir Tutam Rüya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin