O gün günlerden Salı aylardan ise Mayıs idi . Bu arada kendimi tanıtmayı unutum ben Mehmet Atalay en sevdiğim yemek pizza en sevdiğim şehir Paris ti ben de Türkiye'de yaşıyordum . Türkiye deki işlerin bana az para kazandırdıgını düşünmeye başladım bu yüzden evimi Paris'e taşımaya karar verdim tüm arkadaşlarım la vedalaştıktan sonra yolda yürürken bir kız gördüm sarı saçları mavi gözleri ile o kadar güzel gözüküyor du ki yolda yürürken bir anlığına da olsun dengemi kaybetim sonra youma devam etim rahmetli Annem Fatma derdi ki " Olum evlenip iş ve cocuk sahibi olmadan adam olunmaz " derdi . O anda aklıma o sözü aklım geldi . Gözlerim hafif sulanmıştı yoluma devam etim . İki ğün sonraya bilet almıştım . O iki gün içerisinde tüm yapmadığım hayaller imi yaptım mesala luna parka gitim, plajda en koltuğum derinlik te yüzfüm. Geriye 1 gün kalmıştı o günde de en iyi arkadaşım Ali ile birlikte geçirdikgün gelip çatmıştı ve arkadaşlarım beni uğurlarken uçagın camından onlara el salıyordum o gün sokakta yürüken gördüğüm kız yanıma oturmuştu bende çok hecanlandım ayağım titriyordu kız kibar bir tonla " Peçeteni var mı diye seslendi "bende cebime elimi atarak "buyrun "diye verdim o da yine kibar bir sesle "Sağolun " dedi. Ben de bunun üzerine "adınızı öğrene bilirmiyim "dedim o da "Melis "dedi bir süre sonra o da benim ismimi sordu " Mehmet" dedim ondan hoşlandığımı bir türlü söyle yemedim her zaman söz başka bir yere gidiyordu birden uçak türbinasa girdi ve Melis elimi tutu aslında ilişkimiz tam olara burda başlamıştı . Onunda Paris'e çalışmaya gitiğini öğrendim bunun üzerine ve Paris'te aynı evi kiralamaya karar verdik. Ben bir gün Melis'i yemeğe davet ettim orda Melis'e evlenme teklifi edecektim o yemeğe araba ile giderken trafik kazası geçirdik . Gözlerim hafif açarak etrafa baktım yoğun bakımdan yeni çıkmışim Melis ise yanımda oturup göz yaşlarını siliyordu 3hafta sonra .......................
Bir sahilde yürürken bir kadırganın üzerimize geldiğini gördük ve biz içine aldı sonra denizin derinine soktu bu efsaneyi okyan çok kişi bizden AŞK FIRTINASI diye bahsedecek "ayalerini ancak sen gerçek leştirebilirsin " bb