Jisung hala olanların etkisinden çıkmamış ve öylece heykel gibi oturuyordu. Minho'dan bunu beklemiyordu, evet ama gidecek olması içten içe onu yakıyordu. Aslında kabul etmek istemese de Jisung ondan hala hoşlanıyordu. Nasıl bu kadar erken unuta bilirdi ki? Keşke ona engel olsaydı diye kendini suçluyordu. Ama bir faydası yoktu.
Düşünceler içindeyken birileri onun ismini bağırınca heyecanla arkasına dönmüştü Jisung. Fakat görmek istediği şey bu değildi.
"Jisung sonunda bulduk seni"
Koşarak ona sarılmıştı arkadaşı Hyunjin. Onları endişelendirmişti, farkındaydı. Ve bu yüzden tekrar kendini suçladı.
"İyi misin? Bir şeye ihtiyacın yok değil mi?"
Felix onunla ilgileniyorken Jisung hayır anlamında kafasını iki yana sallamış ve gözleri Seungmin'i bulmuştu. İşin içinde o da vardı ve şuan en az Minho kadar Seungmin'e de sinirliydi.
"Ben.. özür dilerim Jisung. Şuan bir faydası yok, biliyorum ama tek yapa bileceğim şey bu maalesef. Evet eskiden böyle saçma şeylerle eğlenirdik ve bunun ne kadar kırıcı olduğunu anlamazdık. Ama şimdi iyiyiz. Umarım, bize bir şans verirsin. Lütfen bu yüzden Minho ile ayrılmayın. O seni cidden seviyor"
Jisung hiçbir cevap veremiyordu. Az önceki olayın etkisi altındaydı hala. Ama bir şekilde kendini toparladı. Suskunluğuna Jeongin karşılık verdi.
"Affetmek zor biliyorum ama dene en azından. Lütfen"
Jisung bu sefer gözünü Changbin'e dikmiş ve dudaklarını büzmüştü.
"Herşey için çok geç"
Diğerleri hiçbir şey anlamadıkları için hepsi teker teker "ne" diye sormuştu ona. Jisung yine sessiz kalınca bu sefer Changbin ona yaklaşmış, yumuşacık saçlarına bir öpücük kondurmuş ve göz yaşlarını silmişti.
"Herşeyi anlat bana Jisung. Ne için geç? Minho nerede?"
"O gitti. Uzaklara gitti hyung"
"Ne demek gitti? Emin misin?"
"Seungmin o"
Jisung'un zorlandığını fark eden Felix onun koluna girmiş ve ona destek olmuştu.
"Tamam sakin olalım. Üstüne gitmeyelim. Otele gidip öyle konuşalım"
"Kore'ye dönelim"
Jisung ağlayarak rica edince bu sefer birşey sormamış ve sadece kafa sallamıştı Seungmin.
"Tamam, dönelim. Hemen gidip hazırlanalım tamam mı? Sen de olanları yolda anlatırsın"
Jisung kabul ettikten sonra yedili yola koyulmuştu.
______________________________________hyunjin, "minho için" isimli grup oluşturdu.
hyunjin felix, jeongin, changbin ve diğer 3 kişiyi gruba ekledi.
minho için
hyunjin:
abi bu nasıl şans koş koca uçakta hepimiz başka yerlerdeyiz yafelix:
yanımda bir çocuk oturuyor ve sürekli kusmak istiyorum diyip duruyor korkuyorum🥺seungmin:
benim yanımda bir amca oturuyor ve saçların kendi rengi mi diye soruyor kafam şişti artık yachangbin:
bende durum farklı
yanımda köpek var...felix:
ay senin durumun daha da kötü ya fjjfkf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
megaverse // skz
FanfictionInstagram ifşa hesabında ifşası paylaşılan ve hayatına yeni insanlar giren han jisung