I.

13 2 0
                                    

- Kitap tamamen eğlence amacli yazilmis bir kurgudur -

- Kitap tamamen eğlence amacli yazilmis bir kurgudur -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aline benziyor temsili olarak düşünün

Alin'den

20 yaşındayim sadece 20 hayatim cok kötu belki daha kötüleri var evet ama benimde çok iyi oldugu söylenemez.Arkadaşlarim dedem ve bazi kişiler disinda ailemin beni sevdigini düşünmüyorum arkadaşlarimida ailem olarak göruyorum.

Ben Alin ismimi sevmemin tek sebebi belki de dedem neden mi? Çünkü her zaman yanımdaydı bu ismi çok seviyordu . Annemi en son 5 yaşında görmüştüm ama yüzünü bile hatırlamıyorum , görürsem taniyabilecegimi sanmıyorum zaten görmek istemiyorum belki de karşılaşmaktan korkuyorum,beni 5 yaşında terk etti,beni değil bizi babam ve beni terk etti bunun üzerine düşündüm bir sebebi olması umuduyla ama düşüncelerimi 2 yıl önce evlendiğini hatta bir kızı olduğunu öğrendiğimde kenara bıraktım.Aslinda kendimi toplamaya çalışıyorum çünkü annem ile yani o kadınla karşılaşmak istiyorum,terk etme sebebini ondan da duymak istiyorum bunun beni daha iyi hissetirecegine inaniyorum.Onu unutmuştum ama yine hatırladım hatırlama nedenim ise rüyamdi.
Neden sevdiğim herkes beni bırakıyor ? Dedem artık yok , annem ailesiyle birlikte,babam,babam ise işler ile çok fazla uğraşıyor bir şirkette ve işini benden daha fazla önemsiyor bunun farkındayım.Azra,Baran,Elisa en yakın arkadaşlarım başka arkadaşım yokta diyebilirim.

Dış görünüş olarak babama benziyorum ikimizinde saç ve göz yapısı ve rengi aynı ama annemi bilmiyorum.Keske benim görünüş olarak babama benzediğim gibi babam da kişilik özellikleri olarak bana benzeseydi ya da beni mutlu eden şeyleri sevseydi müzik mesela.

İş olarak babamın sirketinde çalışmak isterim ama bana işleri hakkinda hiç bir bilgi verme gereği duymuyor, iş hakkında bilgi bulmak için her şeyi yapmaya çalışıyorum.Aslinda dürüst olmak gerekirse istemiyorum çalışmak.Muzik ile ilgileniyorum ve çok seviyorum.Arkadaşlarim ve çevremdekiler müzik konusunda iyi olduğumu söylüyorlar ama ne yazık ki babam müzik ile ugrasmami istemiyor sebebini sordum , müzikten hoşlanmıyormuş , bu adam böyle olmak zorunda mı o hoşlanmadığı için çevresindekilerde mi hoşlanmasin bu özelliğini sevmiyorum.Lise de bir müzik yarışmasına katilmistim ve kazanmistikta ama babam beni yarismadan aldirtti ve yarismanin kazanani baska birisi olarak gözüktü böyle yaptığı için bu konuları ondan gizli bir şekilde yapmaya çalışıyorum ama çalışıyorum işte çünkü nasil bilmiyorum ama haberi oluyor.

 
Telefonuma gelen bildirim ile düşüncelerimi kenara bıraktım ve telefona baktım.Babamdan mesaj gelmişti"akşam yemeğini beraber yiyelim" normalde böyle olmazdı acaba evrene benimle daha fazla ilgilenmesi için mesaj mı gönderdim.
Yatagimi ve odamı düzenledim üzerime bir elbise seçtim gerçekten uğraştım elbise ve saçım için çünkü babam benimle yemek fazla yemezdi yani çok fazla görmüyordum zaten , çok heyecaniydim.Bu elbiseyi babam almıştı bana gördüğünde nasıl tepki vereceğini merak ediyordum.

Bu elbiseyi babam almıştı bana gördüğünde nasıl tepki vereceğini merak ediyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbise buna benziyor temsili

Babam ile yemek yiyeceğim için çok mutluydum yüzüme bir gülümseme yerleşmişti.Evden çıktım,arabadayken telefon çaldı , babam tabii ki yine şaşırtmadı

-kizim şirketle ilgili bir şey oldu bu akşam yemeğini daha sonraya erteleyelim
-tamam

Telefonu kapatmıştı.Böyle olacağını nasıl tahmin edemedim,yine işi vardı umarım işini önemsediği kadar beni de önemser ve gerçek bir baba ve kız gibi olabiliriz .

Moralim şimdi gerçekten bozulmuştu,moralim bozulduğunda genelde arkadaşımin calistigi ve sahibi oldugu bir yere giderim sarki beni rahatlatıyor.Arkadasima Azra'ya haber verdim üzerimi değiştirdim ve kafamı biraz dağıtmak istedigim icin arkadaşlarimin yanina gittim.Şarki söylemek istiyordum su an her şeyden çok,normalde şarkı soylemek yerine bir şeyler calmayi severim ama sarki söyleyecektim.

   Sahneden indikten sonra Azra,Baran,Elisa ile biraz konuştuk , onlarla konuşurken babam aradı izin isteyerek biraz uzaklaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 
  Sahneden indikten sonra Azra,Baran,Elisa ile biraz konuştuk , onlarla konuşurken babam aradı izin isteyerek biraz uzaklaştım

(babam müzik ile ilgilenmemi istemiyordu o yüzden yalan bulmalıyım)

-kizim napiyorsun
-Azra ile bulusmustum,sen ciktin mı şirketten
-evet hatta ****'dayim , bulusmussun izledim yeterince
-baba ama b-

Yine yüzüme kapatmisti,su an nerede olduğuna baktım çok sakindi bagirmasini bekliyordum karsi da masada olduğunu gördüm büyük ihtimalle işten kişilerdi o yüzden sakindi , gelmemi işaret etti.Oraya gittiğimde bazilari beni tebrik etmisti bu güzel bir seydi.Biraz durduktan sonra oradan ayrıldım . Babam evde gerçekten kizicakti böyle düşünmek istemiyordum çünkü son günlerde çok sakindi.

  Eve babam ile birlikte döndük.Arabada neredeyse hiç konuşmadık.Eve geldiğimizde babam bir şey konuşmak istediğini söyledi bence yön tavsiye vs. vericek o yüzden çok uzatmadim ama sandığım gibi olmadı

Evett bu bölüm de bu kadardı

Evet kitap yazamıyorum farkındayım

Üzgünüm

Gerçekten üzgünüm

Görüşürüzzzzzzzzzz

SANIRIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin