Jisung'un anlatımı
İlk defa erken uyanmıştım.Uyanır uyanmaz telefonu elime alıp saate bakmıştım.Daha sabahın 6'sı olduğunu görünce telefonu kapatıp geri yattım.
Ne kadar uyumaya çalışsamda uyuyamadığım için yatağımdan kalkıp lavaboya doğru ilerledim.
Okula daha 2 saat olduğundan hem zamanın hızlı geçmesi adına hem de ferahlamak için duşa girdim.
Duştan çıktığımda 1 saatin çoktan geçtiğini gördüm.Hızlıca okul formalarımı çıkartıp hazırlandım.
Garip ki saat 7 olmasına rağmen Felix hâlâ beni aramamıştı bu yüzden gruba mesaj attım.
Anneni seviyoruz
Jisung(siz):
lan serefsizler uyanmadinizmiHuncin:
Gozlerim yasardi Jisung erken uyanmis 🥹Lix:
Gozlerin gozlerimin gozledigi yolu gozleseydi, gozlerinle gozlerim goz goze gelirlerdi guzel gozlum.Picseung:
Lan Jeongin sabahtan beri seni arıyorum amina koyayim açsana lan telefonu kapının önünde agac oldumBebisjeong:
Kanka kb ben o sırada yüz maskesi yapıyordum şimdi geliyorumPicseung:
Hızlı ol picBebisjeong:
TmLix:
Jis bende cikiyorum otobus duragina beraber gidelimJisung(siz):
Taamdir reis bekliyorumPicseung:
Hepimiz otubus duragında bulusalim tamam mıdır?Bebisjeong:
OkHuncin:
TmLix:
TamamJisung(siz):
TaamFelix geldiğinde beraber otobüs durağına kadar yürüdük.Tabii dedikodu yapamdan duramayız.
(Felix)
"OHA NE!"(Jisung)
"Bağırma gerizekalı."Felix sesini biraz daha alçaltıp tekrar konuştu.
(Felix)
"Bildiğimiz bizim Jay ve Jungwon?"(Jisung)
"Evet lan evet Allah Allah öpüştüler gördüm işte."Felix, tam çığlık atacağı sırada elimle ağzını kapattım ve onu uyardım.
(Jisung)
"Bak şimdi Seungmin,Jeongin ve Hyunjin orada eğer onlara söylersen senin ağzına sıçarım çocuk, Hyunjin duyduğu anda bütün okula yayar hatta itiraf sayfasında bile paylaşır. Şimdi o lanet çeneni kapat ve onların yanına gidelim."Felix, hızlıca başını sallayarak beni onaylamıştı.Felix'in, beni onaylamasıyla keyifle koluna girmiş ve Hyunjinlerin yanına ilerlemiştik.
(Jisung)
"Günaydın canlarım benim."(Jeongin)
"Güno."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Bir Okul // Minsung
AdventureJisung ve Minho'nun arkadaşlarının birleşmesiyle okulun gizemini çözmeye çalışırlar.