Tüm herkes bugünlerde fazla düşünceli ve heyecanlıydı. Sebebi ise sevgililer gününe bir hafta kalmış olmasıydı.
Sakura oturduğu sandalyede geriye doğru yaslandı. Bir taraftan içeceğini içiyor, bir taraftan ise arkadaşlarını dinliyordu.
"Hadi ama Sai'ye ne alabilirim?" Sakura, İno'nun sorduğu soru ile kıkırdadı.
"Her zaman bu soruyu soruyorsun ama ne olursa olsun çocuğa bir eskiz defteri alıyorsun İno."
"Haklı." Temari'nin de pembe saçlı kıza katılmasıyla İno dudaklarını büzdü.
"Sadece resim çizmeyi seviyorsa ben ne yapabilirim?"
"Soru sormayı bırakıp bize yardım edebilirsin." Tenten göz ucuyla kantinin öbür ucunda erkeklerle oturan sevgilisine baktı. "Hinata! Neji ile kuzen değil misiniz? Nasıl, o ne ister bilemezsin?"
Hinata nazikçe gülümsedi. "Neji abi benden bir şey isterse bu, bir abinin kardeşinden isteyeceği şey kadar oluyor. Sevgilisinden ne ister emin değilim." Tenten'in üzüldüğünü gören Hinata endişeyle toparlamaya çalıştı. "Ama istersen ne istediğini öğrenmeye çalışırım."
Tenten, mor saçlı kıza dil çıkardı ve güldü. "Çok safsın Hinata. Elin ayağın birbirine girer senin." Hinata kendini iyi bildiği için ve Tenten haklı olduğu için gülümsemekten başka bir şey yapmadı.
"En rahatımız Hinata ve Temari." İno bakışlarını iki kıza dikip gözlerini kıstı. "Shikamaru zaten sen ne yaparsan yap "Çok zahmetli, neden uğraştın?" diyecek. Ve tabi sen de ona kızacaksın." Temari olacakları arkadaşından duyması ile gözlerini devirdi.
Sevgilisi sadece uyumayı seven ve her şeyden üşenen biriydi.
"Hinata'ya gelirsek Naruto zaten çocuk gibi. Her türlü çok sevinecek ve çocuk gibi zıplayacak." Hinata gülümseyerek söylenenleri doğruladı.
O, Naruto'yu zaten çocuk gibi olduğundan sevmişti.
"İno, öyle bir konuşuyorsun ki duyan da sen sadece sarılsan Sai sevinmeyecek zannedecek. Çocuğun hakkını yeme." İno'nun delici bakışları Sakura'yı buldu.
"Bir sap olarak bu kadar rahat olman normal geniş alın."
Sakura homurdandı. "Sap olmam hiç ilişkim olmadığı anlamına gelmez, pis domuz."
"En son lise birdeyken biriyle çıkmıştın Sakura! Şu an lise son sınıfız." Sakura omuz silkti.
Doğru kişiyi bulamadıysa onun yapabileceği bir şey yoktu.
"Omuz silkme bana, Sakura. Şu Lee var ya," İno yeni bir dedikodudan bahsedeceğinin alarmını vermiş ve kızlara yaklaşmalarını işaret etmişti.
"Onun bile sevgilisi varmış." Lee ile yakın arkadaş olmalarına rağmen bunu yeni duyan Tenten, içtiği meyve suyunu püskürtmemek için kendini zor tuttu.
"Ciddi misin?"
"Tabi ki Tenten." Tenten ve İno'nun bu konu hakkında konuşmalarını dinleyen Sakura düşünmeye başladı.
İno haklı mıydı? O mu fazla rahattı? Şu zamana kadar çıktığı iki kişi olmuştu ve ikisiyle de sevgililer gününe gelemeden ayrılmıştı.
"Sakura." Sakura yanından gelen nazik sese döndü. Hinata sandalyesini yanına çekmiş ve kafasını Sakura'nın omzuna yaslamıştı. Sakura gülümsedi. "Efendim Hinata."
Beyaza çalan gözler okulun kantininde dolaştı ve en sonunda tanıdığı sarı kafada durdu. Şu an öğle arasındalardı ve herkes yemek yiyordu. Naruto'nun kimseyi -yanındaki arkadaşlarının ona kınayarak bakmasını bile- umursamadan yemeğine gömülmesi komik ama Hinata'nın kalbini ısıtan bir görüntüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Valentine's Day
FanfictionTüm arkadaşları sevgililer gününde ne yapacağını planlarken sevgilisi olmadığı için plan yapamayan Sakura aklına gelen fikir ile sırıttı. "Kapıdan giren on dördüncü kişiden sevgililer gününde sevgilimmiş gibi davranmasını isteyeceğim. Kesinlikle eğl...