3

81 12 48
                                    

"Sakura? Bembeyaz olduğuna ve yüzünden bin parça düştüğüne göre gerçekten kötü şeyler olmuş." İno bunları söyledikten sonra her zaman yanında taşıdığı cep aynasını çıkardı ve rujunu tazeledi. "Anlat. Dökül. Konuş."

Sakura, İno'ya kötü bakışlar attı ve pencereyi izlemeye devam etti.

Pencere resmen 'gel ve atla' diye bağırıyor, kendisini çağırıyordu.

"Pencere bakmayı kes, seni salak geniş alın." Sakura ağlamaklı bir ses çıkardı ve kantine göz gezdirdi.

Onu bu hale sokan kişi neyse ki burada değildi.

Sakura, Sasuke'den "Hayır." cevabını alınca koşarak kantine girmiş ve kızların oturduğu masaya gelmişti. Şimdi ise herkes onun konuşmasını bekliyordu.

"Beni reddetti. Hiç düşünmeden "Hayır." dedi. Şimdi bunu tüm okul öğrenecek. Sizce kaydımı aldırmak için çok geç mi?"

"Saçmala Sakura." Sakura, Tenten'e dönüp delici bakışlar attı. "Ben zaten yarım saat önce gayet saçmaladım Tenten."

Hinata tek kolunu Sakura'ya sardı. "Bu kadar üzülme Sakura."

Sakura sessizce dudaklarını büzdü. "Sizin için söylemesi kolay tabi."

"Sen de bir tane yapıştırıp baban da annene "Hayır." demiş delikanlı, diyemedin mi?" Sakura cevap veremeden İno, Temari'ye şok içinde bakakaldı. "Tanrım, Shikamaru'ya da umarım böyle söylememişsindir."

Temari otuz iki diş sırıttı. "Söyledim ve hemen sonra dudaklarına yapıştım."

"Zavallı Shikamaru..." Temari gür bir kahkaha patlattı.

"Daha zavallı olan birileri varsa ben onu öptüğümde yanımızda olup, her saniyesini gören Gaara ve Kankuro'dur." İşte bunu kızlar bilmediği ve yeni öğrendikleri için şaşırmadan edememişlerdi. Kimseden ses çıkmazken bu sessizlik Karin'in sandalye çekip oturması ile bozuldu.

"Suigetsu'dan zor kurtuldum. Elinde olsa dibimden hiç ayrılmayacak. Bu arada Sasuke işi ne oldu?"

Sakura somurturken bir daha aynı şeyi anlatmak istemediği için İno'ya bakışları ile işaret verdi. İno anında yerinde dikleşirken Karin heyecanla dinliyordu. Sakura onların bu hallerine göz devirmeden edememişti.

Dedikodu kraliçesi İno Yamanaka ile arkadaş olduğu için artık ona garip gelmiyordu. Her türlü dedikoduyu İno'da bulabilirdiniz.

"Sasuke hiç düşünmeden "Hayır." demiş. Ve esas şaşırdığım nokta, bizimkiyle alay bile etmemiş. Hemen reddedip sigarasını içmeye gitmiş." Karin şaşkınlıkla dinledi ve ardından Sakura'ya döndü.

"Sasuke'yi tanımlamak çok zordur Sakura. Onu Orichimaru'dan dövüş eğitimi aldığım zamandan beridir tanırım. Yani küçüklükten itibaren desem yalan olmaz. Ama ona karşı olan ön yargılarını kır. Kötü biri değil. Öyle sandığın gibi önüne gelen her kızla yatan biri değil." Karin derin bir nefes aldı ve Sakura'nın onu dinlediğine emin olup devam etti.

"Ya da herkesle dalga geçen biri de değildir. Kabul ediyorum soğuk biri. Uzun zamandır tanışmamıza rağmen Suigetsu da ben de bazen onu anlamakta zorluk çekiyoruz çünkü o kendini asla açmaz. Sen, o kendini ne kadar gösterirse o kadarını bilirsin. Daha ilerisini bilemezsin."

Sakura işte şimdi meraklanmaya başlamıştı. Kimdi bu Sasuke Uchiha?

Karin yavaşça gülümsedi. Bu Sakura'nın İno'da her zaman gördüğü çöp çatan gülümsemesiydi. Kaşları hafifçe havalanırken Karin'i dinlemeye devam etti.

Valentine's DayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin