Karpuz hayat değiştirir mi?

10 0 0
                                    

Biz ikimiz kuzendik, Annelerimiz kardeşti, Sahil ve Simay ne kadar uyumlu değil mi?
İkimiz de Mert Gültaş adında youtuber'a takıntılı bi fandık ama kötü anlamda değil öz abimiz gibi görüyorduk ve 3-4 yıldır fandık,konuşuyorduk, 7-8 yıldırda izliyor takip ediyorduk.

Onunla karşılaşıp,konuşmak, gerçekten tanışmak, ve gerçekten onu görüp sarılmak istiyorduk....Bunun imkansız olduğunu bilmemize rağmen?
(Emin miyiz?)
(Peki gerçekten öyle mi olacak?)

Bu gün aklımıza çok güzel bi video fikri gelmişti eğlenmek için youtube hesabı açmıştık ciddi anlamda değil veya ünlü olmak için değil.

Yaz tatiliydi ve biz eğlenmek için tatilde Antalya'ya gelmiştik.

Videoyu başlamıştık, önümüzde; lastiklerimiz ve kocaman da bir karpuzumuz vardı, girişimizi yapmıştık eğlenmiştik şimdi asıl konuya gelmiştik..
Karpuza lastikler takmak...

Sahil:"Simay çoklu al birlikte açıp takalım tek tek uğraşmayalım"

Simay:"mantıklı"

dediğim gibi takmaya başlamıştık lastikleri.


*olduğumuz ortam*

Arkamızda çokta uzun olmayan bi duvar ve duvarın arkasında da kumsal.
Kumsal'ın orda da şezlonglar vardı.
Biz o duvarın diğer tarafındayık yani kumsal gözükmüyordu Arkamızda tam net o duvar gözüküyordu.

Karpuz yavaş yavaş sıkışmaya başlamıştı aniden patlayacak diye korkuyorduk bu yüzden biraz uzaklaşıp tek tek lastikleri takmaya başlamıştık sırayla...

Bir kaç lastik takmamıza kalmamış karpuz yüksek bi sesle patlamış ve baya yukarı sıçrayıp duvarın arka tarafında şezlongta yatan birinin kafasına düşmüştü...
Ve o an sıçış anımızdı işte....

Duvarın yanına çökmüş kıkır kıkır gülüyorduk daha doğrusu anırıyorduk...

Sonra duvarın yanından çıkan birini fark ettik...
Kafasına karpuz düşen kişi olduğunu hissetmiştik...


Simay:"sıçtık sıçtık geldi geldi geliyor geliyor yaklaşıyor geliyor geldi geldi" *kısık sesle*

Sahil:"dur mal kalk"

Duvarın çöktüğümüz yerinden kalkıp arkamızı döndük...
Ki gördüğümüz anda da bi çığlığın sonucunda donup kalmıştık, sadece gözümüzden o donuk halimizle mutluluk yaşları akıyordu...

Çünkü karşımızda Mert abi vardı ve kafasında karpuz parçaları vardı elinde ise karpuzun üst parçası...

İşte böyle garip bir tanışma hikayesi bizim hikayemiz...
Bu sadece bir başlangıç....

garip bir tanışma hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin