Реакція мембера на те, що Т/і під час зайняття коханням назвала його другим ім'ям
Бан Чан
Чан сьогодні був дуже напружений. Все із-за того, що на нього звалилось багато роботи.
Коли хлопець прийшов додому, Т/і помітила його стан. І як хороша дівчина, вирішила допомогти своєму коханому розслабитись. Підходячи до хлопця, Т/і почала знімати з себе домашній одяг і затягнула хлопця у пристрасний поцілунок. Чан не розгубившись, взяв Т/і на руки, та поніс у спальню.
Повністю позбавивши обох одягу, Чан почав входити в тебе. Т/і стонала від задоволення. Кріс почав цілувати твою шию та залишати на ній свої мітки. Так як знав, що для дівчини шия - чутливе місце. Через деякий час хлопець почав набирати темп. Все ще цілуючи шию дівчини, від махінацій свого коханого, у Т/і зносило кришу.
- Ахх~ Мінхо швидше!
І Тут ти зрозуміла що сказала...
Чан зупинився, та зле подивився на тебе.
- Що ти сказала?...
- Кріс, ти мене не так зрозумів! Я все поясню!
- Спробуй.
- Я хотіла почати краще танцювати, тому попросила Мінхо стати моїм тренером. Я цілий день відточувала свої навики танців, а Мінхо мені в цьому допомагав! У мене нічого з ним не було! - Виправдовувалась Т/і, ледь не плача.
Злий погляд Чана змінився на винний.
- Вибач! - Винувато сказала дівчина. На що хлопець її поцілував.
Ліно
- Вже 22:01, а Мінхо все ще немає вдома. Напевно знову вирішив допізна тренуватись. - Роздуми Т/і перервав дзвінок телефону. Взявши телефон, дівчина побачила номер свого хлопця. Мінхо попросив тебе приїхати у студію, щоб показати нову хореографію.
Коли дівчина приїхала, то одразу направилась в зал, де перебував Ліноу. Мінхо не помітивши кохану, продовжував танцювати.
*Він так привабливо виглядає* Промайнуло у тебе в голові. Його рухи, вигляд, вираз обличчя, все це виглядало до біса сексуально.Т/і почала підходити до хлопця ззаду. Коли дівчина обійняла Мінхо, він її нарешті помітив.
- О, ти вже тут? - Не встиг проговорити хлопець, як Т/і затягнула його у пристрасний поцілунок. Руки хлопця автоматично лягли на твої бедра, злегка стискаючи їх. Ліноу переніс тебе на диван. Нависаючи над тобою, Мінхо зняв з тебе кофту, хлопець почав цілувати твої груди.
- Ахх.... Йонбок!
-.... Що ти сказала? - Хлопець розлютився.
- Я хотіла сказати Мінхо!
- Ти мені зраджуєш?!
- Ні! Я просто дивилась інтерв'ю з Феліксом!
- Фух.... Ти мене налякала.В наступній частині будуть Чанбін і Хьонджін
ВИ ЧИТАЄТЕ
reaction: stray kids (ua)🔞
FanfictionРеакції стреїв на ті, чи інші дії😊😈 Можуть буди присутні граматичні помилки! (Я вам не лінгвіст😑) Буду писати доки не набридне 😊🥲