Taehyung benimle kapıya kadar gelmiş, sonrasında görüşürüz diyerek benim gitmemi beklemişti
Ben tam gidecekken elimi cebime attığım anda telefonumun olmadığını farketmiştim. Arkama dönüp, "Taehyung, telefonumu unuttum galiba" demiştim. Taehyung içeri gelmemi söylemiş, beni içeriye almıştı.
İçeride telefonumu aramış, nerede olduğuna bakmıştım. Ama telefonumu bir türlü bulamamıştım. En sonunda aklıma, telefonumu koltuğun kenar kısmına koyduktan sonra elimin çarptığı gelmişti. Hayal meyal hatırlıyordum ve galiba telefonum iki koltuğun arasına düşmüştü. Telefonumun orada olması ihtimali ile koltuğun yanına gitmiş, orada mı diye bakmıştım. Orada olduğunu görünce gülümsemiş, telefonumu eğilip oradan almıştım.
Telefonumu aldıktan sonra Taehyung'a doğru dönüp gülümsemiş, "Sonunda buldum Taehyung" demiştim. Ama sesim liseli Jungkook gibi çıkmıştı. O zamanlar sürekli gülümseyen, okulun popüler çocuğu olan Jungkook.
Taehyung sesimi biraz garipsemiş, ama sonra "Benimle konuşurken sürekli böyle konuşsan olur mu küçük tavşancık?" Diye sormuştu. Bu dediğine şaşırmıştım. Ama sonrasında Taehyung'a doğru yaklaşmış, "Yeter ki iste Taehyung, senin için hep böyle konuşurum" demiştim.
Bu dediğim Taehyung'un hoşuna gitmiş, sırıtmıştı. Taehyung ile zaten çok yakın duruyordum ve açıkça Taehyung benim hoşuma gitmişti. Hemde anlaşılan o da benden etkilenmişti. Bundan güç olarak Taehyung'a biraz daha yaklaşıp dibine girmiş, hafifçe dudağımı dudaklarına bastırmış, geri çekilip şirince sırıtmıştım.
Taehyung ilk birkaç saniye şaşırmış sonrasında beni sanki ona yakın değilmişim gibi beni biraz daha kendine çekmiş, dudaklarını dudağıma sertçe bastırmıştı.
***
1 saat sonra
Taehyung'un evinden çıkmış, kendi evime gelmiştim. Taehyung beni öptükten sonra fazla birşey olmamıştı aslında, tam beklediğim gibi bana "Bence bu gece eve gitmesen daha iyi olur" demişti. üstü kapalı bir şekilde benimle bir gece geçirmek isteğini söylemek istemişti ama ben Taehyung ile tek gecelik değil, uzun bir ilişkimizin olmasını istiyordum.
O akşam saat geç olmadan yatmışım. Sabahta telefonumun çalması ile uyanmıştım. Telefonumu küfrederek elime almış, "Kim arıyor bu saatte amına koyayım uyuyorum ben salın beni" diyerek ekrana bakmıştım.
Beklediğim şey ekranda kayıtlı bir kişinin numarasıydı ama ekranda kayıtlı olmayan bir numara görmüştüm. Kim bu diyerek düşünerek telefonu açmış, karşımdaki kişinin konuşmasını beklemiştim.
Telefondaki kişi "Ah Jungkook, senin bir sosyal medya fenomeni olmanı hiç beklemezdim. Ama kabul etmek gerekirse liseli Jungkook büyümüş, yakışıklılığına yakışıklılık katmış. Bu arada camdan baksan iyi olur çünkü şu an sana bakıyorum" demiş, ve telefonu yüzüme kapatmıştı.
Eveeeet nasiiil??😃 bu arada birşeyi farkettim önceki bölümü okudum ama çok fazla yazım hatası yapmışım kusura bakmayın🤧🤧bu bölümde yazim yanlışım varsa affedin neyse yeni bölümü yarın atarım. Biliyorum uzun zamandır yb atmıyorum çünkü hiç yazasım gelmedi. Fici bu ara yazmaya devam edeceğim ve 1 haftada bitiririm.
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorumm birde fic az okunuyor arkadaşınıza falan söylerseniz coook mutlu olurum🥳🥳 neyse yine çok konuştum.
Görüşürüzzz💋💋😽😽💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dangerous Hug | Taekook
ФанфикJungkook sokaklarda "ücretsiz sarılma" adlı bir akım çekiyordu ve birgün karşısına mafya olan Taehyung çıkmıştı.