5 bizim sevgilimiz var

188 5 2
                                    

" aşkım bu gün bana gelsene eyleniriz ha ne dersin " yanağından öptüm " bakarız " sonra kalvaltı etik ve bir kahve içip okula gitik okulun içinde Taehyungun arabasını gördüm bu demek oluyordu ki Taehyung okula gelmiş

Songun elinden tutum ve okula girdik Jimin , Jin ve Hobiş huyung biz tarafa koşarak geldiler " bizim küçük tavşanımız gelmiş canım cheonam nasılsın biz küçük tavşanımızı senden alıyoruz güle güle "

Kolumdan tutup sürükliyerek beni sınıfa götürdüler içeri sokup kapıyı kapatılar " noldu anlatın  bakalım " hepsi bir ağızdan hobiş hariç " ülörtümüz varrr " şok olmuşdum Jin ve Jimin huyungun filörtü vardı

" Ne kim kiminle ne zaman oldu bu bana neden söylemediniz " sıralara oturduk " bak zaten zaman olmadı söylemeye anlatayım mı nasıl olduğunu " " anlat bakalım "

" Şimdi biz Jin Huyungla okuldan birlikte çıktık eve giderken yanımızda bir araba durdu ve bize isterseniz sizi eve bıraka biliriz bizde olur dedik hayır desek cehenemde cayır cayır yanardık "

" Biz arabaya bindik gidiyoruz arabanın ön aynasından bana bakan kediye benziyen yakışıklıyı gördüm hem arabayı kulanıyor hemde bana bakıyordu "

" Birden Jin Huyungun önünde oturan flörtü Namjoon kaç yaşınız var dedi bende benim 18 huyungumun 19 dedim bir birlerine bakıp gülümsediler bı görseniz o bakışı taş görse çatlardı  "

" Bana bakın bende birşey dicem bu gün Song ana dedi ki bize gel ev boş eyleniriz bende bakarız dedim şimdi süpriz yapıcam gelmicem dicem ama gidicem zaten bu gün ilk sevgili olduğumuz gün "

" Belkide seni eve bu yüzden çağırdı kırmızı güler güzel yemek masası içkiler yatak ohh düşüncesi insanı azdırıyor ben olsam direk kabul ederdim bir gün Cat bakışlımda bana bize gel eylenelim dicek  "

" Hobiş sen neden konuşmuyorsun  bişeymi oldu " hobiş bana baktı sanki bana kırgın gibiydi " bizden birşey saklıyormusun Kookie ??? "
galiba anladılar annemin evlenmek istediyini

" Şey saklamak demeyelimde size söylemeyi unutuğum bir şey var "
" o zaman dökül..."





♡✿♡✿♡✿♡✿♡✿♡✿♡✿♡

Merhaba 🇦🇿💙❤️💚🤍
🇰🇷🤍❤️💙🖤





♡✿⁠ Ü𝕧𝕖𝕪 𝔸𝕓𝕚𝕞 ✿♡ / Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin