KARANLIK OKUL HAYATI

22 1 2
                                    

Onlar giderken çok fazla konuştular..
Sonra okula giriş yaptılar. Tuana çok heyecanlıydı. Ama çokta sevinçliydiler aynı sınıfta oldukları için.Önce Cenk Tuanaya okulu gezdirdi sonra sınıfa girdiler.Sınıfta yalnız bir kişi vardı.Saçları ve gözleri ıslak o kız.Tuana ve Cenk şaşırdılar, hatta Tuana bir az ürktü bile.Evet onların düşündükleri gibi o kıza yani Talyaya zorbalık yapılmıştı. Tuana yanına oturup "Ne yaptîlar sana?"diye sordu. Talya"Anlatamam korkuyorum"dedi.

Cenk"Bak hiç kimse sana böyle bir şey yapamaz"dedi.
"Lütfen söyle dedi."

Talya-
"E-evet zorbalık yaptılar."

"N-ne kim yaptı hani İyi bir okuldu burası,Cenk."

"Dur bir sakin ol,Tuana peki ne yaptılar?"

"ŞEY yani söylersen çözüm ürete biliriz ben de 2 senedir bu okuldayım ve tanıyorum çoğu kişiyi."

"Ben odada kıyafetimi dolaba koyuyordum.İçeri rahatsız bir çoçuk girdi. Bu şeydi.Bu sınıftan Mert Özdemir.Sonra çıkmasını söyledim. O da çıkmadı.Burda olmasının sebebini sordum

10 dk önce .....

"Mert çıkarmısın bak işim var daha dolabımı düzenleyceğim.Hem ayrıca senin burda ne işin var rahatsız oluyorum çıkarmısın?"

"YOK çıkmam ."

"N -neden?"

"Keyfim böyle istiyor. Sana ne ?"

"Ama sen ŞU an beni izliyorsun ve rahatsız ediyorsun."

"Sana mı sorucam be seni izlerken hah"

"P-peki neden böyle korkutuyorsun beni?"

"Kork kork kızım benden"
Eliyle kolunu sıkıp" Fotoğrafları gönderirken iyiydi ama dimi şimdi kork rahatsız ol çünkü ben oldum. ok?"Dedi.

Ve gitti.

Sonra içeri hiç sevmediğim Ayla Ve Su girdi.

"Kızımm ayağını denk al.Bak seni burda yaşatmayız" "Duydunmu ?!"diyip tekme attı.

Bacağım öyle bir ağrıdı ki konuşamadım bile.

"Hahaha saf kızım bu bildiğin saf."

"Su bak Rica ediyorum böyle yapmayın. O fotoğraf işinde benim bir kötü niyetim yoktu."

"Kızım senin daha nasıl bir kötü niyetin ola bilir Su ha demek al Sana Su."

Diyerek önce benim saçıma yapıştı.
Sonra Su benim başımdan aşağı Su döktü.

Okul onların sonuçta bana "Şimdi anneme söylüyorum bu suyu sen döktün tamam mı bebeğim hadi şimdi sil Sana kolay gelsin"dedi Su.

İşte ben de ağlayarak yeri ti-şörtümle temizledim.

*

**
Gıcık tipler işte ne olucak. Her zaman İyi birisini buluyorlar zorbalık yapmak için.
ŞU Merte de baya bir gıcık oldum karakteri kendim yaratsam da.Sanki kızın keyfinin kahyası bu ne demek"Sana mı sorucam"kızı korkutmaya çalışıyor ya bi de.

Yağmur dans ederkenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin