Sabah bilmediğim bir odada kendime geldim . Bir kolumda serum bağlıydı. Ne zamandır bu odadaydım. Zar zor yattığım yerden kalkmaya çalıştım etrafa baktığımda komodin'nin üstünde sadece bir çiçek vardı. Oda muhtamelen süs çiçeğiydi. Oda çok sade fazla eşya yoktu. Yoksa onun odasıymıydı. Kapıda ışık yansıyordu. Yansıyan ışığa doğru yürümeye başladım. Uzun bir kolidorun sonunda şöminenin karşına oturmuş boş boş bakıyordu belki bir şey düşünüyordu. Hemen yanına gittim ona bunların hesabını sormam lazımdı. Yüksek sesle bağırarak kendimden ben bile korktum çünkü kimseye bukadar yüksek sesle bağırmamıştım."sen kimsin ve benden ne istiyorsun"
"Uyanmışsın"
"Konuyu değiştirme ve bana cevap ver kim sen ?"
"Ben kim miyim "yüksek sesle kahkaha attı. De li mi ne çattık
"Ne den bu kadar merak ettin anlamadım. çok mu merak ettin benim kim olduğumu "
"Düşmanımın kim olduğunu bilmeye hakkım var değilmi"
" Tabiki"
" O zaman söyle kimsin sen?
" Ben Aras"
"Ne istiyorsun benden?"
"Benimle evlenmeni " yok ben anlamıştım zaten deli olduğunu
"Delirdinmi sen böyle bir şeyi kabul et
Mem"Kabul etmeszen abini öldürmek zorunda kalırım. Sen benimle evlenmez sen bu kan dökülmek zorunda "
Ben size demiştim delirmiş bu
"Ne diyosun sen ya"
"Senin baban benim annemi öldürdü"
"Hayır benim babam yapmaz ,o bir karıncaya bile zarar vermez"
"Yaptı ama değilmi bak ben kan dökülmesini istemiyorum o yüzden benimle evlenmen lazım. Yoksa abini öldürmek zorunda kalırım. Ben öldürmesem bile onlar öldürür""Kim? Kim öldürür"
"Aşiret"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Alev
RomanceKimsin sen? Yağmur yağdığında yağmuru hisseden mi yoksa sadece ıslanan mı?