Pani walentynka: geje i dziwny kryształ?

10 1 2
                                    

Obudziłam się a CI LAMPUDZIARZE CAŁOWALI PRZY MOJEJ ORBICIE 👹👹👹 Ale luzik bo ich lubię byli to Jowisz i Neptun, Neptun : ej Wenus bo jakiś kryształo coś ci przy orbicie. Jowisz potwierdził. Odwróciłam się, i leżał tam zielony kryształ? Zauważyłam kartkę. Cytuję: Sorry Wenus ale nie miałem gdzie to położyć - Uran. Byłam wściekła, aż szybko się zakreciłam. Jowisz i Neptun się pożegnali i poszli. Zauważyłam swoje odbicie w krysztale i zauważyłam na sobie rogi kły i uszy wilka!? Szybko pobiegłam do Słońca, A Słońce powiedział : Wenus poprostu idź robię teraz tiktoki 🙄. Więc sobie poszłam bo to nasz PaPa SmErF👹 Zauważyłam płaczącą haumea'e, poleciałam do niej a ona powiedziała że Merkury ją wyśmiał że jest fasolką. Wkurzyłam się. Poleciałam do Merkurego a on powiedział : hocus pocus twoja stara to ford focus. No k#rwa tak moja stara to ford focus, dobrze przeczytaliście, no ale kontynuując, mój stan się pogorszył... Dostałam drugą parę oczów i gwiazdy w oczach. Chyba zaraziłam się też wampiro chorobą* wystraszyłam się...
Wampirza Choroba* - choroba w której się dostaje drugą parę oczów i wampirze kły. Okej poszłam do orbity zobaczyłam pustą paczkę kakałka, I PIERD#LONEGO NEPTUNA KTÓRY MA PROSZEK KAKAŁOWY W USTACH I ZALEWA TO MLEKIEM Z PIERD#LONEGO CZAJNIKA CO ZA DEBIL! Część dalsza nastąpi ^^

Pani walentynka?🏳️‍🌈Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz