"Baba arkama geç, sana arkama geç diyorum.
" Efil sen sen kimsin bu sen olamzsın sen böyle bir kız değilsin "
" Baba lütfen sus ve arkama geç bunları sonra konuşacağız söz veriyorum sadece arkama geç "
Bu sefer sözümü dinledi ve arkama geçti. Kahretsin arkama geçse ne olacaktı bundan sonra bana güvenebilecekmiydi ki önündeki öldürdüğüm adamları gördükten sonra bana yine eskisi gibi bakabilecekmiydi.
Tam 4 senedir böyle bir insan olduğumu bilmiyordu 5 sene önce annem gece hava almaya çıkacağını söylemişti. Ama geri dönmemişti, dönememişti çünkü bir örgüt tarafından öldürülmüştü öldürülme sebebi ise sır gibi saklıydı bende annemin ölümünden 1 yıl sonra kendi örgütümü kurmuştum annemin intikamını alabilmek için ve o kadar yaklaşmıştım ki ama babam yüzünden her şey mahvolmuştu beni takip ederek yerimi açığa çıkarmıştı.
"Efil eğilin"
Adımı duyduğum gibi babamın kafasına bastırdım ve hızlıca eğildik Vera örgütümden biriydi adımı seslenen de oydu tam zamanında yetişmişti yoksa şuan beynim paramparçaydı eğildiğim gibi bize silah tutan adamı tam alnından vurdum o sırada Görkemin sesini duydum.
"Ef il burada ne işin var vene oluyor"
"Görkem babamı buradan uzaklaştır sonra anlatacağım"
Sözümü ikiletmeden kafasını sallayarak babama yaklaştı o sırada babamın korku dolu bakışlarını gördüm ona kafamı sallayıp sarıldım sıkıca ama o sarılmadı.
Bunu kafama takmayıp babamdan ayrıldım.
"diğerleri nerede"
"birazdan burada olurlar babanı bizim eve götürüyorum"
"tamam hızlı olun ve takip edilmediğinize dikkat et" dedim üstüne basarak
Görkemle babam arkasını dönüo hızlıca arabaya ilerlerken Verada yanıma gelmişti.
Silahını beline sıkıştırırken söyleniyordu "Efil niye haber vermeden kendi başına hareket ediyorsun senin amacın ne allah aşkına kafayı mı yedin"
Vera hala konuşurken ben sadece tek bir yere odaklanmıştım uzun boylu bir erkek peşine düştüğüm örgütün geri kalan adamlarıyla çatışıyordu ve tek değildi yanında adamları olduğunu düşündüğüm kişiler vardı neden böyle düşünüyorum çünkü kıyafetleri farklıydı diğerlerinin aynıyken onun farklıydı.
Ben şaşkın bir şekilde bakarken birden yüzünde maskesiyle elinde tek sağlam kalan ve annemi öldüren adamın yardımcısını tutuyordu birden :
"merhaba EFİL patronu elimden kaçtı ama bu işe yarar gibi gibi duruyor" dedi ve göz kırptı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA SEVDA
ActionEfil annesi öldükten sonra bir örgüt kurar ve intikam almak ister fakat bu biraz zordur çünkü sürekli birisinden mektup alır ama kim olduğu çok sonradan ortaya çıkar ve çıkan kişi hiç beklenmedik birisidir peki Efil intikamını alabilmişmidir