bu kurguda çokça olumsuz örnek, +18 muhabbet ve davranışlar, aldatma vs bulunacaktır. etkilenecek olan veya hoşuna gitmeyen kişilerin hiç başlamaması önerilir, teşekkürler..
***
hwang hyunjin
yang jeongin
nefes nefese geri çekilmesine rağmen dolgun dudaklara dokunmuyor olmak içini yaktı siyah saçlı adamın.
"biri gelecek"
haklıydı. yine de hiçbir şeyi umursamayıp sadece önünde onun için sunulmuş ve kendi eseriyle dolup taşan dolgun kırmızılıklara atıldı.
göğsünden onu güçsüz ve ittirmeye çalışan bedenin hareketlerine ters olarak dudaklarının koparırcasına öpüyor olması gülümsetti."dur artık"
ıslak bir sesle ayrılan iki et parçası, cayır cayır yanıyordu sanki, yaklaşık on beş dakikadır sıktığı ince bel, elleri arasında neredeyse yok olup gidecekti.
"bununla yetinmeyeceğimi biliyorsun"
"zorundasın, şimdi olmaz"
güldü siyah saçlı.
"niye? kocan mı yakalar?"
"evet gerizekalı"
ona karşı ne kadar öfkeli de olsa, içini kasıp kavuran bu ateşin sebebi oydu ve dayanamıyordu.
"öyleyse devam etmeliyim güzelim, ne de olsa buraya benimle gelen sensin, doyasıya ezdiğim dudaklar senin, gerisi sikimde bile değil"
tekrardan asılması ile ittirilmeyi bekliyordu ancak kızıl saçlının kısık bir küfürle ellerini boynuna çıkarması gururunu okşadı.
ve o küçük duvar arasında dakikalarca sarhoş eden dudaklar arasında kayboldu.
***
tamamen doğaçlama, umarım güzel olur
desteğinizi belli ederseniz sevinirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
those eyes | hyunin
Fanfictionhyunjin çek o gözlerini üzerimden jeongin niye yoksa kocan mı anlar hyunjin kes sesini ve çek şu lanet gözlerini üzerimden aksi takdirde hiç iyi şeyler olmayacak -mpreg