Cumartesi günleri iki katlı evde rutinler sırası ile gerçekleştirilireken pencereden tıkırtılar gelmesi ile sofrayı kurmaya çalışan genç çocuk annesine hitaben "ben bakarım"diyerek cama doğru süzülmüştü.
Pencerenin önüne geldiğinde duraksamadan açıp dışarıya bakmıştı Jimin ama pek bir şey gördüğü söylenemezdi. Ağustos sıcağı her zaman ki gibi her yerdeydi. Sarı çimler, sarı güneş ve daha pek çok sarı şey..
Jimin aldırmadı sofrayı kurmaya devam edecekken kapının altından süslü bir zarf içeriye atılmıştı. Bir an için irkilse de Jimin hızlıca toparlanıp süslü zarfı incelemeye başladı. Hadi ama kim 21. Yy nimetleri dururken bir zarfla haber verirdi ki?
Üzerinde devasa harflerle yazılmış " HOGWARTS " kelimesi kesinlikle hiçbir şey ifade etmiyordu Jimin için. Yine de önemli bir şey olduğunu düşünerek annesine göstermek için mutfağa götürüp krepleri masaya koyan orta yaşlı kadına uzattı.
" Kapının önünde buldum" dedi.
Kadının rengi bir anda bir kaç ton açılmıştı, nefesleri hızlanmış ayakta durmakta zorlanmış sandalyeye zar zor oturabilmişti.
Jimin annesini en son babasının cenazesinde böyle görmüştü. Hayal meyal o günü hatırlıyordu . Küçücük olmasına rağmen babasının yasını yıllarca içinde yaşamıştı bu yüzden korkarak annesine yaklaşıp hemen su uzatmıştı kadına.
"Tanrım anne ne oldu"
Kadın Jiminin uzattığı suya aldırmadan genç çocuğun diğer elinde olan zarfı hışımla kendine çekmiş ve bir kaç parçaya ayırmıştı.
Jimin annesinin bu halinden korkarak " anne" demişti endişe dolu bir ses ile.
"Jimin odana"diye bağırmıştı kadın oğlunu dinlemeden .
Jimin itiraz etmek için ağzını açmıştı kadın tekrar oğluna belki de hayatında hiç bağırmadığı şekilde bağırarak "hemen" diye çıkışmıştı.
⭐
Bir sonraki cumartesi günü geçen cumartesi gününe kıyasla daha kasvetli geçiyordu. Bir haftadır her gün o mektuplar kapıya bırakılıyordu. Bayan Mosbyy kapının altını bir şekilde kapatsa bile her sabah aynı zarftan bir kaç tanesi ile uyanıyorlardı.
Bayan Mosbyy delirmiş gibiydi.
Jimin ise kesinlikle bu olan bitene bir anlam veremiyordu. Annesi koskoca bir haftadır dışarıya çıkmasına izin bile vermemişti. Jimin de artık aklını kaçıracak gibiydi , o lanet zarfları başta o kadar önemsemese de bir kaç gündür okumaya çalıştığı her seferde Bayan Mosbyy buna bir şekilde engel oluyordu .
Genç çocuğun içinde deli gibi bir merak başlamıştı artık ama ne yazık ki Bayan Mosbyy bir sonraki haftaya kadar Jimini bir şekilde bu zarflardan uzak tutmayı başarmıştı .
Ve maalesef o kaçınılmaz son evin bacasından onlarca zarf aynı anda bırakıldığında gerçekleşmişti.
Jimin herhangi birini açıp okumaya başladığında Bayan Mosbyy için her şeyi açıklama zamanı gelmişti.
Jimin her satırı okuduğunda hayatı gözlerinin önünden geçmişti adeta.
" Çok sevgili Park Mosbyy Jimin ben Kore Ulusal Hogwarts Kurt Okulu Müdürü Kim Moon Ji . Park Kwanın oğlu siz değerli omegayı aramızda görmekten mutluluk duyarız. Okulumuz 1 Eylül de açılacaktır. O güne kadar sağlıcakla kalın . "
Hiç bir şey anlamayan genç çocuğun yaşlı gözleri annesi ile buluştuğunda her şey yeteri kadar ertelenmiş görünüyordu ve doğrusunu söylemek gerekirse Bayan Mosbyyin artık buna gücü kalmamıştı.
➖
Yeni fic umarım beğenirsiniz ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CROSSBREED
FanfictionPark Jimin bir kurt olduğunu öğrendiğinde hayatı tamamen değişecekti.