walton fiú haverjai

26 1 0
                                    

Egyszer csak arra kapom fel a fejem hogy Jaden ki kapcsolja a gèpèt, rá nézek az időre a telefon9m kèpernyőjèn 12:37.
Le rakom a telefon az èjjeli asztalra és el indulok a konyha fel egy pohár vízèrt.
Miután ittam vissza mentem a szobába ahol a fiú már az ágyba aludt.
Megint... Az az èrzès amikor rá nèzek olyan fura.
Be fekszek mellè,
-jóèjjszakát.. - takarom be magam a takaróval  ami a fiún is rajta van.
Mivel csak egy nagy takaró van.
-neked is új lány.. -látszik egy halvány kis mosoly a szája szèlèn.
Oda nyúltam az èjjeli szekrènyre a Led lámpa kapcsolójáèrt.
A színèt sötèt kèkre állitottam be, megszokásból mert az enyém is mindig kèken van, számomra az nyugtató.
De nem lènyeg.
Hamar el is aludtam, reggel egy furcsa hangra leszek figyelmes, a hang ismeretlen volt a számomra.
-ahjjj Jaden kicseszett walton fogd már be!!! -rakom a fejemre a párnát.
-ömmm.. Èn most kussba vagyok, tudod ha nem aludni 11-ig akkor tudnád  hogy itt vannak a haverjaim. -forgatja meg a szemèt a fiú.

Nagyon meg lepődtem és kicsit kellemetlenül éreztem magam.
Fel ülök és egy barna hajú barna szemű helyes fiúval találtam magam, mellettem Jaden és mellette egy szöke kevésbé helyes fiú ált.
-szia èn Luis vagyok! -köszön a barna hajú helyes fiú.
-szia cicuskám van valakid? -nyomul a másik pasi, ami Jadennek nem tetszett.
Láttam rajta hogy szólni akar neki de nyelt egyet és el engedte.
-elèg! -szól Luis.
-Tessa vagyok!
Ki Pat tanok az ágyban ès a szekrènyhez sietek egy ruháèrt.
Èrwztem hogy az összes fiú tekintete rajtam van,
-Jaden ha elmennek akkor beszéltünk kell!! -fordulók meg mire ők elnèznek, kivève Jaden.
Realizáltam hogy melyik pizsama van rajtam. Egy elèg gép kivágott. Fogom a ruhák ès rohanok a fürdőszobába.
Ez lett a ruhám:

Vissza mentem a szobába ahol már csak Jaden volt ott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vissza mentem a szobába ahol már csak Jaden volt ott.
Oda futok az ágy elè ès az ölèbe ugrok.
-Ha velem akarsz lenni egy szobába kène pár szabály! -le szállok róla.
-nem! Nem èn akartam veled lenni de mond azokat a szabályokat.
-1. Megbezsèljük hogy ha jönnek a haverok!
2.Nem nèzegetjük egymást!!
3.nem jövünk össze egymás barátaival!

Jeden bolint. Remèlem meg èrt ettem hogy mit mondok neki.

Nehèz eset vagy.. Where stories live. Discover now