"Han Jisung burada mı?"
Han Jisung
İsmimi duymamla şok olmuştum napacaklardı beni?Ayağa kalktım ve sertçe yutkunarak:
"Burdayım.."
"Bizimle geliyorsun"
Adam tutup kolumdan sürüklemeye başlayınca o an kafam dank etti.KAÇIRILIYORDUM!
"LAN BIRAKIN BENİ,FELİX KURTARSANA AMK"
Adamlardan biri ağzıma bayıltıcı bez tıkadılar ve o anda bilinicimi kaybetmeye başladım...
Lee know
Jisung bağırmaya başladığında ağzına bayıltıcı bez tıkadım ve kısa süre içinde bayıldı.Onu kucağıma alarak arabaya doğru götürdüm.Onu arka koltuga koydum ve bende yanina oturdum.Yol boyunca onun yüzünü inceledim.Sincap gibi yanakları,uzun kirpikleri,küçük burnu ve bebek pembesi dudakları ile çok cekici duruyordu.Eve geldiğimizde onu tekrardan kucağıma aldım ve eve doğru götürdüm.Eve geldiğimizde onu misafir odasının yatağına bıraktım ve Tzuyu'ya başında durması için seslendim.
"Tzuyu!"
"Buyrun Minho bey?"
"Uyanana kadar başında dur,uyanınca haber ver."
"Tamamdır Minho bey"
Odadan çıktım ve içeri doğru ilerledim.
Han Jisung
Yavaş yavaş uyanmaya başlamıştım.İyice uyandım ve etrafıma bakındım,burası benim evim değildi?VE BU KADINDA KİMDİ?
"ay nerdeyim,SENDE KİMSİN!?"
"Sakin olun Jisung bey,Ben Tzuyu.Minho beyin yardımcısıyım."
"minho mu?Oda kim?"
"Onu şuan söyleyemem ama kendisi birazdan gelir görürsünüz"
"Hadi ama kim olduğunu söylemesen olmuyor mu Unnie?"
"Kaç yaşındasın ki bana "Unnie" diyirsun?"
"16"
"Ne?O kadar genç misin?"
"Hmhm"
"Tamam,ben şimdi Minho Beye haber vereceğim.Kim oldugunu gorursun artik,İyi şanslar:)"
Tzuyu odadan çıktıktan dusunmeye basladim.Bana neden "İyi şanslar" dedi ki?Acaba bana birşey mi yapacaktı?Ben bu düşünceler içinde boğulurken kapı açılma sesini duydum ve gözlerimi kapıya çevirdim.Karşımda bir adam vardı baya yakışıklıydı.
"Oo benim miniğim uyanmış"
"Sende kimsin??"
"Gelecekteki eşin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Mafia Platonic/Minsung
ActionHan Jisung ve onun platonik ve mafya olan aşığı Lee know.