gerçekten halledemiyorum içimdeki duygular çok sinirli kinli durdurulamaz jeongini arayıp uzak dur diyeceğim
felix-alo jeongin
jeongin-efendim lix
felix-hyunjin
jeongin-ne olmuş ona
Felix-senden hoşlanıyormuş
Jeongin-komik şaka feliX
Felix-şaka felan yapmıyorum amk harbili senden hoşlanıyomuş
Jeongin-ne
Felix-soğuk yap ona uzak dur yakın davranma
Jeongin-tamam uzak dururum
Felix- jeongin unutma eğer ondan hoşlanırsan önünüze taş çıkarmam
Jeongin- öyle birşey olmaz olmayacak ben onun sevmem
Felix- tamamdır.
2 gün sonra bu gün okul vardı
Jeongin, Felix ,Hyunjin kafeteryada oturuyordu Felixin içi yanıyordu Hyunjinin Jeongine olan tutkulu bir bakışı vardı ama nasıl bir bakış size anlatılamaz bir bakış çok fazla duygu vardı mutluluk sevgi tutku , Felix bu bakışları gördükçe boğazı düğümleniyor konuşamıyordu , Felix o bakışları gördüğü her an lanet ediyor kendisinden nefret ediyor kendi gözlerini oymak istiyordu. Jeongin ise bu ilgiden oldukça hoşnuttu.
(yazar notu Jeongini çok sevim ama bu hikayede azcık şerefsiz olması gerekiyor çünkü real hikayemde bu karaktere uyan tek kişi Jeongin ya da Seungmindi çünkü kız havalı ve sesiz ama eğlenceli biri kız yakın arkadaşım zaten)
Hyunjin- Jeongin bu gun saçların çok güzel olmuş
Jeongin- biliyorum daha dün bakım yaptım ayrıca çok yumuşaklar
Hyunjin- farkındayım zaten sürekli saçınla oynuyorum
Jeongin- yaaa şuraya bakın kantinci dondurma satıyoooooo
Hyunjin- bekle hemen gidip bize dondurma alayım
Hyunjin geldiğinde elinde sadece iki dondurma vardı biri Jeongine biri kendisineydi
Felix- bana almadın mı hyunjin
Hyunjin- özür dilerim Felix unutmuşum
Jeongin- bunada alınmazsın Felix
Felix- özür dilerim
Hyunjin ve Jeongin sohbet ederken Felix oradan çoktan gitmişti zaten umursayan yoktu değil mi ne de olsa Felix kimseye kırılmazdı Felix hep mutluydu değil mi Felix ne olduğunu anlayamıyordu ama çok değersiz hissetmişti tıpkı her zamanki gibi ama özetlemek gerekirse içindeki duygular kırgınlık ve pişmanlıktan başka bir şey değildi.
Jeonginin bakış açısı
Hyunjinin ilgisinin zaten farkındaydım evet Changbinden hoşlanıyorum fakat ben ilgiyi seven bi insanım bu yüzden bu ilgi bitsinde istemem evet Felix Hyunjinden hoşlanıyor,ama Felixin pek zeki olduğunu hiç düşünmedim o yüzden rahatım anlamaz Hyunjinle flört ettiğimi zaten ciddi anlamda etmiyorum.
akşam olmuştu eve gitmiştim bi anda Felix tarafından mesaj yağmuruna tutuldum Hyunjinin benden hoşlandığını söylüyordu bu hoşuma gitmişti çünkü şüphelerimi doğruladı ah Felix ahh o kadar safsın ki bazen üzülüyorum bunu bana söylerken amacı Hyunjinle arama mesafe koymamdı ama maalesef yapmayacağım böyle bir şey......
bakış açısı bitti
Felixin bakış açısı
okul bitmişti tüm gün Jeongin ve Hyunjinin flörtleşmesini izlemek çok zordu hayır hayır flört etmiyorlardı Jeongin öyle bir şey olsa karşılık vermezdi değil mi? ben çok paranoyağım aman öyle olsa bile karışamam eğer Hyunjin böyle mutluysa bende öyle olmalıyım değil mi bencil davranmamalıyım nasıl olsa benim hakkım değil.
jeongine keşke güvenmeseydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaş? HYUNLİX
FanfictionFelix en yakın arkadaşlarından ve aynı lise müzik grubundan olan hyunjine platonikti peki bu aşkı karşılık bulabilecek miydi?