"Neden beni hiç kimse anIamıyor, ama herkes beni seviyor?"
Albert Einstein gerizekalı sanılan dahi çocuk.Yedi yaşına kadar konuşamamış,arkadaşları tarafından dalga konusu olmuştu.Öğretmenleri de okuyamayacağını düşünmüş,okuldan atmışlardı.Ama Einstein hiç pes etmedi.Bir gün hak ettiği değere kavuşabileceğini biliyordu çünkü o gerizekalı sanılan dahi çocuktu.
Büyüdükçe fark etti insanlar onun zekasını.Konuşma biçimi,davranışları...Ama hala deli olduğunu düşünenlerde yok değildi.Einstein hiçbir zaman pes etmedi.Ona gerizekalı diyenlere aldırmadı bile çünkü o gerizekalı sanılan dahi çocuktu.
Her zaman aynı kıyafeti giyerdi Einstein.Her gün farklı kıyafet seçmeye zamanı olmadığını söylerdi.Kimsenin telefon numarasınıda ezberlemezdi.Defterde varken neden aklında tutsundu ki,gereksizdi.İnsanların isimlerini bile ezberlemezdi.Yıllardır birlikte olduğu eşine bile adını sorardı.Bu tür şeyler gereksizdi onun için beynini böyle saçma şeyler için kullanmazdı.O herkesten farklıydı çünkü o gerizekalı sanılan dahi çocuktu.
İşte bu kadar arkadaşlar.Okuyanların dillerine sağlık.Vote veren ellerinize kurban.Ama her şeyin bir sonu olduğu gibi bu kitabında bir sonu var.Einstein'ın o kadar çok sözü var ki yazmakla bitmez. Ben sadece kitabımda örnek aldığım sözlerini verdim.Sizleri çok seviyorum ve hepinizi çok öpüyorum.Hoşçakalın.
Sevgilerimle
Gökçe SERT
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EINSTEİN SÖZLERİ
RandomDünyanın en zeki insanı olarak bilinen Albert Einstein'in sözleri belki hayatınızda bi nebzede olsa katkı sağlıyabilir.